اخبار داغ

رئیس اورژانس و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان تأکید کرد؛

تکذیب شایعه اپیدمی بیماری های عفونی در خوزستان/تا کنون هیچ بیماری واگیر داری از سوی تیم اعزامی ما در خوزستان گزارش نشده است

تکذیب شایعه اپیدمی بیماری های عفونی در خوزستان/تا کنون هیچ بیماری واگیر داری از سوی تیم اعزامی ما در خوزستان گزارش نشده است
رئیس اورژانس و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان گفت: اینکه می گویند در خوزستان اپیدمی بیماری آنفلوانزا و اسهال خونی را داریم و افزاد اعزامی باید قرنطینه شوند، شایعه است چرا که تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر این مسئله از سوی همکاران اعزامی ما مطرح نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد صابری در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان در خصوص اقدامات دانشگاه علوم پزشکی کرمان در مناطق سیل سیل زده خوزستان گفت: ۲۱ فروردین یک تیم پزشکی شامل ۱۰ پزشک متخصص، ۴ نفر بهداشتی، ۲ نفر روانشناس و ۵ تیم فوریت های پزشکی به خوزستان اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

رئیس اورژانس و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان بیان کرد: ۲۵ فروردین تیم بعدی ما نیز به خوزستان اعزام شد که همکاران بهداشتی ما در خصوص کنترل وضعیت آب، بهداشت محیط و مبارزه با بیماری های محیطی فعالیت می کنند.

,

صابری ادامه داد: پزشکان متخصص ما در بیمارستان اهواز در حال فعالیت هستند و فوریت های پزشکی هم در زمینه اورژانس پیش بیمارستانی در آنجا مستقر هستند و تجهیزات پزشکی ابتدایی و بهداشتی به منطقه اعزام شده است.

,

وی در واکنش به صحبت های اخیر یکی از اعضای شورای  شهر کرمان مبنی برلزوم قرنطینه شدن افراد اعزامی به خوزستان جهت جلوگیری از اپیدمی برخی بیماری ها، اظهار کرد: کسی می تواند در این زمینه اظهار نظر کند که هم صلاحیت علمی و هم جایگاه اداری آن را داشته باشد.

,

رئیس اورژانس و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان  تاکید کرد: اگر قرار باشد چنین صحبت هایی مطرح شود باید از طریق حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان صورت گیرد که طی هماهنگی که بنده با معاونت بهداشتی دانشگاه داشتم شدیدا این صحبت ها را تکذیب کردند.

,

صابری تصریح کرد: اینکه می گویند در خوزستان اپیدمی بیماری آنفلوانزا و اسهال خونی را داریم شایعه است چرا که همکاران ما در حال حاضر آنجا حضور دارند و تا کنون چنین بحثی مطرح نشده است و اگر موضوعی باشد حتما اطلاع رسانی لازم انجام می شود.

,

وی خاطر نشان کرد: نکته جالب اینجاست که طبق گزارش همکاران من در خوزستان اصلا مراجعه ای در خصوص آنفلوانزا، اسهال خونی و... نداشته اند و بیشترین خدمات در حوزه بهداشت محیط صورت گرفته است و به طور کلی اپیدمی هیچ بیماری در آنجا تا کنون گزارش نشده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه