اخبار داغ

فرمانده قرارگاه منطقه‌‌ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور:

تبدیل به‌مدرن ترین ارتش در منطقه شده‌ایم/ توان نیروهای مسلح تهدیدی برای منطقه نیست

تبدیل به‌مدرن ترین ارتش در منطقه شده‌ایم/ توان نیروهای مسلح تهدیدی برای منطقه نیست
فرمانده قرارگاه منطقه‌‌ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور گفت: با تشکیل سازمان‌های جهاد خودکفایی در جایگاهی قرار گرفتیم که تبدیل به‌مدرن ترین ارتش در منطقه شده‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ امیر رضا آذریان صبح امروز در مراسم رژه به مناسبت روز ارتش که در بلوار نماز این شهر برگزار شد، اظهار کرد: امام ملت را موظف کردند از ارتش استقبال کنند، ارتش با این پیام در نظام جمهوری اسلامی ایران متولد شد و این تولد را همه ساله جشن می‌گیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

آذریان ضمن تاکید بر این موضوع که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ارتش، تثبیت امنیت کشور را به‌عهده داشت، خاطرنشان کرد: پس از انقلاب و قائله‌هایی که دشمن در کشور ایجاد کرد، ارتش همچنان به‌عنوان اولین گروه در مقابل ضد انقلاب حضور داشت، همچنین در هشت سال جنگ تحمیلی هم از آرمان‌ها و ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران دفاع کرد.

,

فرمانده قرارگاه منطقه‌‌ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور افزود: در 28 فروردین سال 68، امام پیام زیبایی را مجددا برای ارتش‌به ویژه برای نیروی زمینی فرستادند و ارتش را نوک پیکان حملات دشمنان دانستند.

,

وی بیان کرد:همچنین امام به‌سازندگی، رشد و تقویت بنیه ارتش تاکید فرمودند و در نهایت گفتند، «تا آخر پشتیبانی خود را از ارتش و سپاه اعلام می‌کنم و ضعف آن را حرام می‌دانم».

,

فرمانده قرارگاه منطقه‌‌ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور تاکید کرد: با تشکیل سازمان‌های جهاد خودکفایی در جایگاهی قرار گرفتیم که تبدیل به‌مدرن ترین ارتش در منطقه شده‌ایم.

,

وی بر گوش به‌فرمان بودن ارتش از ولایت تاکید کرد و گفت: ارتش در خدمت مردم بوده و است، همچنین، مقام معظم رهبری فرمودند«در روزهای اخیر قبل از حضور ستاد بحران در مناطق سیل‌زده، ارتش به‌میدان رفت»

,

ارتش همیشه فدای ملت بوده است

,

فرمانده قرارگاه منطقه‌‌ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور ضمن اشاره به‌این نکته که ارتش همیشه فدای ملت بوده و است، خاطرنشان کرد: ارتش ملت را در طول دفاع مقدس به‌خوبی تجربه کرده است.

,

آذریان تاکید کرد: امروز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی سنتی گذشته نیست و در قالب سه نیروی تخصصی، واکنش سریع و متحرک هجومی در برابر تحرکات دشمتن به‌روز است.

,

وی افزود: امروز ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح در غرب، جنوب غرب و شرق کشور مسلح شده و از کشور حراست و ترفندهای دشمن را رصد می‌کند، چراکه جزو وظایفش است.

,

فرمانده قرارگاه منطقه‌‌ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور با بیان اینکه توان بازدارنگی ارتش و نیروهای مسلح کشور را تهدیدی برای منطقه نیست و گفت: این توان کمک به‌سایر کشورهای منطقه است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه