اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

تقوا و خوش خلقی از ویژگی های منتظران واقعی است/ ماه شعبان، مقدمه ای برای ماه میهمانی خدا است

تقوا و خوش خلقی از ویژگی های منتظران واقعی است/ ماه شعبان، مقدمه ای برای ماه میهمانی خدا است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: هرکس دوست دارد از منتظران واقعی باشد، باید باتقوا، خداترس و خوش خلق باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی امروز در جمع مردم شهر چهاربرج در مسجد جامع این شهر، اظهار کرد: باید از فرصت های عمر به بهترین نحو استفاده کرد و روزهای ماه شعبان را غنیمت شمرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه ماههای رجب و شعبان، مقدمه برای ورود به ماه رمضان، ماه میهمانی خدا است، افزود: ماه شعبان از فضائل بسیاری برخوردار است و در این ماه استغفار و صدقه و دعا نباید فراموش شود.

,

وی با اشاره به فرازهایی از مناجات شعبانیه، گفت: در روایتی از امام صادق(ع) آمده که افضل اعمال در ماه شعبان، صدقه و استغفار است و لذا مومنان نباید از استغفار و دستگیری از نیازمندان در این ماه غافل شوند.

,

حجت الاسلام قریشی در ادامه به مسئله ظهور حضرت مهدی موعود(عج) اشاره و تصریح کرد: ظهور و قیام حضرت ولی عصر(عج) از مسائل مسلم در دین اسلام است که توسط شیعه و سنی بیان شده است.

,

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه انتظار فرج از افضل عبادات است، اظهار کرد: اگر ما هم بخواهیم از اصحاب و یاران حضرت ولی عصر(عج) باشیم، باید از منتظران واقعی آن حضرت باشیم.

,

وی با اشاره به روایتی از امام صادق(ع)، افزود: هرکس دوست دارد از منتظران واقعی باشد، باید باتقوا، خداترس و خوش خلق باشد.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: اگر در زندگی با تقوا و خداترس و خوش اخلاق باشیم، و ارتباط خود را با امام زمان(عج) تقویت کنیم، شامل عنایت حضرت ولی عصر(عج) قرار می گیریم.

,

وی تصریح کرد: هر کس بمیرد در حالی که منتظر حضرت باشد، مانند کسی است که در رکاب حضرت حضور دارد و تنها راه رسیدن به این مقام داشتن ترس از خداوند باشد و با اخلاق و تقوا باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه