اخبار داغ

امام جمعه بسطام:

طرح "جهاد همبستگی ملی" مشارکت مردمی را مضاعف می کند

طرح "جهاد همبستگی ملی" مشارکت مردمی را مضاعف می کند
امام جمعه بسطام گفت: طرح "جهاد همبستگی ملی" موجب مشارکت مضاعف مردم در کمک به بازسازی مناطق سیل زده خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید علی رضوی نسب امام جمعه بسطام در گفتگو با خبرنگار مرآت، در خصوص طرح  "جهاد همبستگی ملی" که در قالب بازسازی مناطق سیل زده اجرا می شود، اظهار کرد: این طرح بسیار خوبی است که به صورت امداد رسانی، همبستگی و وحدت ملی نمود پیدا می کند.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی با بیان اینکه مردم ایران در تمام بحران ها و حوادثی که در کشور پیش آمده، همدلی و همبستگی خود را نشان دادند، افزود: مساجد همیشه محور همبستگی مردم بوده و در گره گشایی از کار نیازمندان و کمک های مالی سهیم می باشد.

,

امام جمعه بسطام ضمن حمایت از این طرح که هر مسجد ساخت یک خانه در مناطق سیل زده را عهده دار می شود، تصریح کرد: مسجد تنها محلی برای عبادت نیست بلکه مسئولیت و وظایف مسجد، همبستگی مردمی و کمک به هم نوعان در مسائل مختلف می باشد.

,

رضوی نسب اضافه کرد: شروع انقلاب از مساجد بود و در 8 سال دفاع مقدس و در بحران ها نیز مساجد نقش اساسی و محوری بر عهده داشتند.

,

وی با بیان اینکه امروزه نیز مساجد در طرح "هر مسجد، یک خانه" و بازسازی مناطق سیل زده می توانند نقش موثری ایفا کنند، گفت: این طرح مشارکت های مردمی در یاری رساندن به مردم سیل زده را مضاعف خواهد کرد.

,

امام جمعه بسطام اظهار کرد: پیش از این که چنین طرحی اعلام شود، مساجد کمک های بسیار خوبی برای مردم سیل زده جمع آوری کردند و از این پس هم کمک ها تقویت می شود.

,

رضوی نسب اذعان کرد: در برخی از مساجد ممکن است میزان حجم کمک ها بالا نباشد و نتوانند یک واحد مسکونی را بسازند ولی در حد توان خود قطعا در این طرح مشارکت خواهند کرد و مساجدی که جمعیت و کمک مالی بهتری دارند قطعا ساخت یک واحد مسکونی را بر عهده خواهند گرفت.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه