اخبار داغ

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

اعتقاد امام خمینی (ره) به مردمسالاری دینی موجب پیدایش نهاد مردمی سپاه شد/ هرجا که لازم باشد آماده خدمت رسانی هستیم

اعتقاد امام خمینی (ره) به مردمسالاری دینی موجب پیدایش نهاد مردمی سپاه شد/ هرجا که لازم باشد آماده خدمت رسانی هستیم
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: در شرایطی که دشمنی های متعددی علیه انقلاب وجود داشت نیاز به وجود نهادی که ناظر و محافظ ارزش های انقلاب باشد احساس می شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت، با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی یک پدیده منحصر به فردی در جهان بود و در شرایطی که دشمنی های متعددی علیه انقلاب وجود داشت نیاز به وجود نهادی که ناظر و محافظ ارزش های انقلاب باشد احساس می شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

دامغانی با بیان اینکه امام خمینی (ره) اعتقاد فراوانی به نقش مردم در حکومت و مردمسالاری دینی داشتند اظهار کرد: ایشان با این نگاه نهادی مردمی را ایجاد کردند که بتواند حافظ انقلاب و پیوندی بین مردم و ولایت باشد.

,

وی با تاکید بر این که سپاه در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی نقش های مختلفی را ایفا کرده است گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران مختلف در عرصه های متعددی حضور داشته و هرکجا که مردم نیاز داشته باشند خدمت رسانی کرده است.

,

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در ادامه افزود: از جمله عرصه هایی که اخیرا درحال خدمت رسانی هستیم، امدادرسانی به سیل زدگان کشور است که پس از بارش های اخیر بخشی از هموطنان دچار مشکل شدند و سپاه قائم آل محمد (عج) استان در استان های مازندران، گلستان و لرستان به صورت سازمانی و در استان خوزستان به صورت غیرسازمانی در حال خدمت رسانی است.

,

دامغانی همچنین اضافه کرد: در حال حاضر در شهرستان پلدختر محدوده ای به استان سمنان واگذار شده است که به بهترین شکل ممکن و در کوتاه ترین زمان پاکسازی و لایروبی شد

,

وی با اشاره به مرحله دوم خدمت رسانی سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان در استان لرستان گفت: به درخواست مسئولان استان و با توجه به موفقیتی که در پلدختر به دست آمد، پاکسازی و بازسازی روستای چم مهر که خسارات فراوانی دیده است به استان سمنان واگذار شد و در حال حاضر تجهیزات، ماشین آلات و امکانات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به همراه گروه های جهادی در این روستا مشغول فعالیت هستند.

,

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: با توجه به گرمای شدیدی که طی روزهای آینده در این منطقه حاکم خواهد شد، تلاش می کنیم تا عملیات لایروبی و بازسازی این روستا که همه اهالی آن در حال حاضر در چادر اسکان دارند، هرچه سریعتر به پایان برسد و خانواده هایی که منزلشان بطور کامل تخریب شده است، اسکان موقت یابند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه