اخبار داغ

جانشین قرارگاه فرهنگی حضرت صاحب الامر(عج) لرستان:

روزانه هزارنفر خانه های سیل زده پلدختر را لایروبی می کنند

روزانه هزارنفر خانه های سیل زده پلدختر را لایروبی می کنند
جانشین قرارگاه فرهنگی حضرت صاحب الامر(عج) استان لرستان گفت: روزانه حدود هزار نفر را هر صبح در مناطق سیل زده مستقر می کردیم که تلاش مثال زدنی داشتند و در این مناطق تک تک خانه های مردم را لایروبی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، میلاد احسانی، جانشین قرارگاه فرهنگی حضرت صاحب الامر(عج) استان لرستان پیش از ظهرامروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در لرستان مواقع بحران تلاش می‌کند با فراخوان نیروهای داوطلب ستاد در شهرستان های مختلف در محل بحران حضور یابد و در راستای مرتفع کردن مشکلات مردم در فضای بحران تلاش کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

 

,

 وی افزود: از روز ۱۴ فروررین ماه در منطقه حضور پیدا کردیم و اولین اقدام ما فراهم کردن دو فضای اسکان برای نیروهای جهادی خودجوش بود.   

,

 

,

جانشین قرارگاه فرهنگی حضرت صاحب الامر(عج) استان لرستان تصریح کرد: در روزهای ابتدایی پس از سیل روزانه حدود هزار نفر را هر صبح در مناطق سیل زده مستقر می کردیم که تلاش مثال زدنی داشتند و در این مناطق تک تک خانه های مردم را لایروبی کردند.   

,

 

,

وی افزود: ما فقط خادم این عزیزان بودیم تا یک فضای راحتی داشته باشند و بتوانند برای خدمت مشغول شوند.   

,

 

,

احسانی با اشاره به اینکه البته علاوه بر شهر پلدختر چهار روز هم در روستای چم‌مهر دوستان فعالیت می‌کردند،گفت: فعالیت دیگر ما نگهداری و توزیع اقلام و غذایی که از طریق خیرین و دولت می رسید، بود.

,

 

,

وی عنوان کرد: تلاش برای اینکه این اقلام به دست مردم سیل زده برسد کار سختی بود و نکته اساسی این بود که رصد درستی از مشکلات و نیازهای مردم وجود نداشتیم که یک گروه حدود ۵۰ نفر با یک نرم افزار کاملا طراحی شده برای رصد فضای میدانی بحران که دوستان تهران و قم زحمت آن را کشیدند و در حال حاضر خانه به خانه حدود ۲ هزار خانه با حدود ۶۰ پارامتر و گذاره در آن رصد و شناسایی می کنند تا بعدا یک نظام توزیع کاملا متناسب با نیاز مردم و نه پراکنده برای اینها تهیه کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه