اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان؛

دولت تکلیف کردستان را با محرومیت مشخص کند/ توسعه مطالبه اصلی مردم کردستان است

دولت تکلیف کردستان را با محرومیت مشخص کند/ توسعه مطالبه اصلی مردم کردستان است
رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان با بیان اینکه توسعه مطالبه اصلی مردم کردستان است ، گفت: دولت تکلیف کردستان را با محرومیت مشخص کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمدالله کریمی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار داشت: استان کردستان دارای پتانسیل های خوبی برای پیشرفت و توسعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی با بیان اینکه امروز کردستان با مشکلات خیلی زیادی دست و پنجه نرم می کند ، افزود: یکسری از این مشکلات فرا بخشی است و با کمک دستگاه های و قوای دیگر هم قابل حل است اما یکسری از مشکلات فقط به دست دولت قابل حل است.

,

 

,

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه توسعه مطالبه اصلی مردم استان کردستان است گفت: انتظار داریم دولت در کردستان به مسائل زیربنائی توجه بیشتری داشته باشد و خود را سرگرم یک سری مسائل زودگذر و خوشایند قشر خاص نکند.

,

 

,

شاخص راه های روستایی استان کردستان پائین تر از شاخص کشوری است

,

 

,

کریمی ادامه داد: یکی از مهمترین مطالبات زیربنائی در استان کردستان توسعه راه ها و حمل و نقل ریلی این استان است که بزرگراه میاندوآب کرمانشاه ، سنندج مریوان ، بیجار همدان، بیجار زنجان، راه آهن سنندج و راه آهن بیجار از مهمترین آنها است.

,

 

,

رئیس مجمع نمایندگان کردستان با بیان اینکه استان کردستان دارای پتانسیل های کشاورزی خوبی است ، خواستار افزایش حق آبه استان کردستان در سفر رئیس جمهور به این استان شد.

,

 

,

به گفته کریمی میزان شاخص راه های روستایی استان کردستان پائین تر از شاخص کشوری است و خواستار توجه ویژه دولت به راه های روستایی و آسفالت آنها و گازرسانی به مناطق روستائی شد.

,

 

,

توجه ویژه دولت به نخبگان استان کردستان در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی

,

 

,

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در قسمت دیگری از سخنان خود نبود اشتغالزایی را از مهمترین مشکلات استان کردستان بیان کرد و اظهار داشت: دولت طرح های اشتغالزایی متناسب با استان انجام دهد و ضمن توجه به واحدهای مشکل دار تولیدی و صنعتی و حمایت جدی از سرمایه گزاران استان زمینه رشد و توسعه استان کردستان را فراهم نماید.

,

 

,

وی با بیان اینکه مشکلات استان کردستان فراتر از مطالب بیان شده است بر توجه ویژه دولت به نخبگان و ایثارگران استان کردستان و بکارگیری شایسته آنها در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی تاکیدکرد.

,

 

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیجار از کلنگ زنی و افتتاح چمد پروژه مهم اقتصادی همزمان با سفر رئیس جمهور در آینده نزدیک به استان کردستان خبر داد و بیان داشت: کلنگ زنی کارخانه پتروشیمی مهمترین پروژه صنعتی در استان کردستان است که امیدواریم با افتتاح این پروژه در زمان مقرر شاهد رشد و شکوفایی در استان کردستان باشیم.

,

 

,

کریمی با تاکید بر اینکه امنیت پایدار یکی از پارامترهای مهم توسعه در استان کردستان است ، از زحمات دستگاه های امنیتی استان کردستان به خاطر برقراری امنیت پایدار تقدیر و تشکر کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه