اخبار داغ

با ارسال بیستمین کاروان کمک‌های مردمی؛

کمک قزوینی‌ها به سیل‌زدگان از سه میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان گذشت

کمک قزوینی‌ها به سیل‌زدگان از سه میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان گذشت
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: با ارسال بیستمین کاروان کمک های مردمی برای سیل زدگان، کمک مردم استان قزوین به سیل زدگان از مرز سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان گذشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرزاد فرهادی در گفت‌وگو با  صبح قزوین؛ درباره کمک‌های مردمی قزوین برای سیل زدگان بیان کرد: اگرچه سیلی از آب، خانه‌های برخی هموطنان را دچار آسیب کرد ولی سیل محبت و همدلی مرهمی بر این ویرانی ها و دردها بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی ادامه داد: مردم نیکوکار استان قزوین مانند سایر هموطنان نوعدوست کشور در این عرصه خوش درخشیدند و کمک های خود را به خادمان خود در کمیته امداد امام (ره) تقدیم کردند تا به یاری سیل زدگان بشتابیم.

,

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: با ارسال بیستمین کاروان کمک‌های مردمی برای سیل زدگان، کمک مردم استان قزوین به سیل زدگان از مرز سه میلیارد و 300 میلیون تومان گذشت.

,

وی افزود: تاکنون بیش از 99هزار بطری آب معدنی، 134 تخته فرش، 340مترمربع موکت، هزار و 728تخته پتو، پنج دستگاه یخچال، هفت دستگاه اجاق گاز، دو دستگاه تلویزیون، بیش از 18هزار جفت کفش و البسه و نزدیک به 10 هزار عدد سایر لوازم ضروری از سوی مردم اهدا شده و برای سیل زدگان شمال و غرب کشور ارسال شده است.

,

فرهادی ابراز کرد: در این میان 883میلیون تومان از کمک های مردمی از سوی 24مرکز نیکوکاری جمع آوری شده که بیش از 63میلیون تومان از این رقم وجه نقد بوده است.

,

وی عنوان کرد: 20 محموله ارسالی برای سیل زدگان استانهای لرستان، خوزستان و گلستان بوده که یک دستگاه تریلی، یک دستگاه کامیونت و 18 دستگاه نیسان بوده است.

,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: در حال حاضر کار امدادرسانی در مراحل پایانی است و پس از اتمام، کمیته امداد امام (ره) برای اسکان موقت و ساخت واحدهای مسکونی سیل‌زدگان نیازمند اقدام خواهد کرد.

,

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار همچنان می توانند از طریق مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری کمک‌های خود را اهداء کنند همچنین شماره کارت 6037707000082663 و  کد دستوری #99*8877* نیز برای جمع اوری کمک های مردمی در نظر گرفته شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه