اخبار داغ

معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی استان زنجان:

فعالیت 325 واحد دامداری صنعتی در استان زنجان/ 254 هزار تن فرآورده دامی در استان زنجان تولید شد

فعالیت 325 واحد دامداری صنعتی در استان زنجان/ 254 هزار تن فرآورده دامی در استان زنجان تولید شد
معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی استان زنجان گفت: در حال حاضر 325 واحد دامداری صنعتی در حوزه‌های پرورش گاو شیری، پرواربندی گوساله، پرواربندی بره، پرورش گوسفند داشتی فعالیت دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به فعالیت 125 واحد صنعتی پررورش گاو شیری با ظرفیت 21 هزار و 752 راس در استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر همچنین 125 واحد صنعتی پرواربندی گوساله با ظرفیت 19 هزار و 855 راس در سطح استان فعال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تعداد واحدهای صنعتی پرواربندی بره در استان را 55 واحد با ظرفیت 20 هزار و 380 راس اعلام کرد و افزود: 18 واحد دامداری صنعتی در استان نیز با ظرفیت بالغ بر 13 هزار راس به پرورش گوسفند داشتی اشتغال دارند.

,

معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به وجود یک واحد صنعتی پرورش اسب و در استان زنجان خاطرنشان کرد: این واحد ظرفیت پرورش 80 راس اسب را دارد.

,

وی در ادامه همچنین با اشاره به تولید بالغ بر 254 هزار تن فرآورده دامی در استان زنجان تصریح کرد: این میزان تولید شیرخام، عسل، تخم مرغ، گوشت قرمز و گوشت طیور را شامل می‌شود.

,

صادقی با اشاره به تولید 48 هزار و 347 تن گوشت طیور طی سال گذشته در استان زنجان افزود: طی این مدت همچنین 16 هزار تن گوشت قرمز در استان تولید شده است.

,

وی میزان تخم مرغ تولیدی در استان را بالغ بر 11 هزار تن اعلام و خاطرنشان کرد: تولید شیر خام نیز طی سال گذشته در استان به 177 هزار و 743 تن رسید.

,

معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی استان زنجان بیان کرد: میزان تولید عسل نیز طی سال گذشته در استان زنجان حدود یک هزار تن بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه