اخبار داغ

همزمان با هفته معلم؛

مدیران و مربیان مهدهای کودک خلیل آباد تجلیل شدند

مدیران و مربیان مهدهای کودک خلیل آباد تجلیل شدند
همزمان با فرا رسیدن هفته بزرگداشت معلم از مدیران و مربیان مهدهای کودک خلیل آباد تجلیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، همزمان با فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم، اداره بهزیستی شهرستان خلیل آباد، اقدام به برگزاری مراسمی به منظور بزرگداشت مقام معلم، در تالار پذیرایی یاوری کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خراسانی,


این مراسم با حضور فرماندار خلیل آباد و تنی چند از مسئولان ویژه مدیران و مربیان مهد های کودک تحت نظارت بهزیستی برگزار شد.

مجتبی شاکری در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته معلم اظهار داشت: قدر فرصت ارتباط با بندگان معصوم خداوند در اختیار شما قرار گرفته است را بدانید که بسیار ارزشمند است.

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: مربیان مهد امروزه از سطح تحصیلات خوبی برخوردار هستند و در امر تعلیم و تربیت و ارتباط با بچه ها نیز متخصص هستند.

فرماندار خلیل آباد با بیان‌اینکه مربیان در شکل گیری شخصیت بچه ها موثر هستند و باید این نیروی آینده جامعه را به خوبی پرورش دهند، تصریح کرد: نسلی که تربیت می شوند باید آستانه تحمل بالایی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه نقش مربیان مهدهای در شکل‌گیری شخصیت بچه ها و کاهش اسیب های اجتماعی بسیار موثر است، اذعان‌کرد: از این نسل باید مراقبت و حراست کرد تا فرزند صالح تحویل جامعه داده شود.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه