اخبار داغ

گزیده خطبه های نماز جمعه خراسان شمالی؛

ملت ایران پشت شورای امنیت ملی است/ پایبندی ایران به برجام نشان دهنده جنگ ستیزی ایران است

ملت ایران پشت شورای امنیت ملی است/ پایبندی ایران به برجام نشان دهنده جنگ ستیزی ایران است
ائمه جمعه خراسان شمالی اقدام متقابل ایران در برابر بدعهدی های آمریکا و طرف های غربی در برجام را مهمترین محور سخنان خود قرار دادند و حمایت مردم از این شورا و دولت تاکید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد در خطبه های نماز جمعه این هفته در محل مصلی امام خمینی(ره) بجنورد اظهار کرد: تعیین مهلت 60 روزه برای طرف های غربی در معاهده برجام اقدامی سنجیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از,  , عصر اترک،,  حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد در خطبه های نماز جمعه این هفته در محل مصلی امام خمینی(ره) بجنورد اظهار کرد: تعیین مهلت 60 روزه برای طرف های غربی در معاهده برجام اقدامی سنجیده است.,

حجت الاسلام یعقوبی پایبندی ایران به برجام را نشانه تعهد ایران به قوانین و تعهدات بین المللی خواند و افزود: این صبوری برای این است که به دنیا ثابت کند ما اهل جنگ نیستیم اما اگر بخواهند تعهدات را بر هم زده و عهد بشکنند ما هم این عهد را می شکنیم.

, .,

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اقدامات اخیر شورای عالی امنیت ملی گفت: پیام این شورا نسبت به اروپاییان و غربی‌ها قاطع و کوبنده بود و ملت ایران پشت دولت و این شورا هستند.

,

وی در ادامه با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان، این ماه را ماه تقوا به‌عنوان سرفصل همه خوبی‌ها برشمرد و اضافه کرد: روزه گرفتن انسان را به یاد آخرت می‌اندازد و باعث دوری از گناهان در اعمال می‌شود.

, .,

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به رونمایی از سند توسعه استان در جمعه گذشته از عدم توجه به حوزه فرهنگی در این سند انتقاد کرد و گفت: توسعه باید جامع و همه جانبه باشد و در کنار برنامه ریزی برای مسائل مادی، برنامه ریزی برای مسائل فرهنگی هم مورد توجه باشد.

, .,

حجت الاسلام یعقوبی همچنین با انتقاد از اینکه سفر رهبر انقلاب در سند توسعه استان مورد غفلت قرار گرفته، گفت: مردم استان در سال 91 شاهد توسعه بزرگی بودند که به برکت حضور رهبر انقلاب محقق شد اما این سفر در سند بیان نشده است.

, .,

وی خاطرنشان کرد: به تعبیر آنان که بودجه این سفر را دریافت کرده اند، سفر رهبری استان را 20 سال جلو برده است، از این رو باید این کمک ها در سند توسعه بیان شود تا نقش ولایت فقیه و روحانیت در جامعه فراموش نشود.

, .,

 

,

اقدام شورای عالی امنیت ملی قابل تقدیر است

, اقدام شورای عالی امنیت ملی قابل تقدیر است,

حجت الاسلام کوثری امام جمعه شیروان در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: یکی از جلوه های عبادت، دعا کردن است و ماه رمضان بهترین فرصت برای این عبادت است.

,

وی با ذکر حدیثی از امام صادق (ع) گفت: چهار نفر دعایشان مستجاب است و رد نمی شود تا اینکه درهای آسمان به روی آنان گشوده و به عرش بالا می رود اول دعای پدر در حق فرزند، دوم دعای مظلوم بر علیه ظالم، عمره گزار و روزه دار تا هنگامی که افطار می کند و ماه رمضان را باید قدر بدانیم زیرا که که دعاها در این ماه مستجاب است

,

 امام جمعه شیروان در خطبه دوم گفت: رمز پیروزی بر دشمنان را کسب تقوا و ایمان و تقویت روحیه ایمانی برشمرد.

,

وی از آمریکا به فرموده امام (ره) و رهبر انقلاب به عنوان دشمن شماره یک و شیطان بزرگ یاد کرد و گفت در این ماه رمضان با بهره گیری از آموزه های قرآن باید در مقابل دشمنی ها و بدعهدی های اتحادیه اروپا ایستاد و مسیر خود را آنگونه که قرآن ترسیم نموده طی کنیم تا دشمن را زمین گیر کنیم

,

حجت الاسلام کوثری گفت: ملت عزیز باید باور کند که دشمن جز خسارت و بدبختی چیز دیگری برای ما نمی آورد و باید هرچه زودتر مسیر رشد و اتکا به نفس و داشته های خود را بپیمائیم و با وحدت و همدلی و اطاعت از رهبری بر نقشه های شیطانی دشمنان پیروز شویم.

,

وی از اقدام شورای عالی امنیت ملی و حرکت رییس جمهور در اقدام علیه آمریکای جهانخوار و اتحادیه اروپا تشکر کرد و گفت این اقدام گرچه دیر هنگام است اما کاری انقلابی است

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه