اخبار داغ

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان:

اردوگاه جدید سپاه برای نگهداری و ساماندهی معتادان متجاهر راه‌اندازی می‌شود

اردوگاه جدید سپاه برای نگهداری و ساماندهی معتادان متجاهر راه‌اندازی می‌شود
دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: اولویت اصلی در سال 98 فرهنگ سازی و پیشگیری از اعتیاد اولویت اصلی مبارزه با مواد مخدر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، مجتبی بیرانوند ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر که در فرمانداری بروجرد برگزار شد اظهار داشت: امسال اولویت اصلی این ستاد پیشگیری و فرهنگ‌سازی برای مبارزه با مواد مخدر است و باید تلاش کرد تا با ارائه راهکارها و برنامه‌ریزی از ورود جوانان و افراد به حوزه اعتیاد جلوگیری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: در کل کشور سه هزار و 800 نفر در راستای مبارزه با مواد مخدر شهید شده که لرستان نیز در این راستا 56 شهید تقدیم کرده است؛ باید آگاه‌سازی از خطرات و بلایای اعتیاد را برای همه خصوصاً افراد در معرض خطر بازگو کرد.

,

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان عنوان کرد: در راستای آموزش برای پیشگیری از اعتیاد، معلمان و مدیران مدرسه می‌توانند دانش آموزان را در این راستا آگاه کنند و در این زمینه نقش بسیار مهمی دارند.

,

بیرانوند با اشاره به جمع‌آوری معتادان متجاهر گفت: مرکز جمع‌آوری معتادان متجاهر دایر است و قطعاً با راه‌اندازی اردوگاه جدید سپاه در این راستا می‌توان معتادان متجاهر را در این مرکز نگهداری و ساماندهی کرد.

,

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بیشتر جرائم توسط معتادین متجاهر صورت می‌گیرد لذا باید جمع‌آوری این افراد و ساماندهی آن‌ها مدنظر باشد؛ کار فرهنگی در این راستا بسیار اثرگذار است و باید همه دستگاه‌ها در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه