اخبار داغ

نماینده مردم قرچک، ورامین و پیشوا:

مترو به دلیل کمبود بودجه و مشکلات شهرستانی ناتمام مانده است

مترو به دلیل کمبود بودجه و مشکلات شهرستانی ناتمام مانده است
نماینده مردم قرچک، ورامین و پیشوا گفت: روند حرکتی و فعالیت عمرانی مترو به دو دلیل کمبود بودجه و مشکلات شهرستانی بوده که ساخت و ریل‌گذاری را به عقب انداخته و شهرستان در حوزه شهری خود مشکلاتی را ایجاد کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم قرچک، ورامین و پیشوا شب گذشته در نشست صمیمی با اصحاب رسانه اظهار داشت: اعتقاد بنده این بود که نباید در انتصابات از مدیران غیربومی استفاده شود همیشه و در همه حال حامی مدیران بومی و شهرستانی بوده و انتخاب مدیران غیربومی را قبول نداشتم و مخالف مدیر غیربومی بودم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین,

وی گفت: مدیران  بومی در نهادها وادارات سه شهرستان‌ها مورد تأکید من بوده چراکه اعتقاد دارم مدیران بومی‌ها به‌راحتی می‌توانند مدیریت کنند اما همه‌چیز در اختیار من نبوده است؛ برخی از مدیران غیربومی که در شهرستان‌ها مدیریت یا ریاست می‌کنند به فهم و شعور مردم این دیار توهین می‌کنند.

,

نماینده مردم قرچک، ورامین و پیشوا بیان کرد: مدیران غیربومی بعضاً شناختی از شهرستان‌های تابع قرچک ورامین و پیشوا  ندارند و گاهی در حقوق مردم کم‌کاری می‌کنند.

,

نقوی با اشاره به مسئله مترو بیان کرد: روند حرکتی و فعالیت عمرانی مترو به دو دلیل کمبود بودجه و مشکلات شهرستانی بوده که ساخت و ریل‌گذاری را به عقب انداخته و شهرستان در حوزه شهری خود مشکلاتی را ایجاد کردند.

,

وی افزود: شهرداری پیشوا برای ساخت پل  روستای  محمدآباد عرب‌ها ایراد فنی گرفته و اعلام کرده که نقشه موردنظر ایراد فنی دارد و شرکت راه‌آهن باید این نقشه را اصلاح کند همین موضوع در شهرستان قرچک نیز رخ داد و شهرداری قرچک هم جلوی کار راه‌آهن را گرفت که در این حوزه شهرداری قرچک حق داشت و برای دفاع از مردم حقوق مردم و ایجاد تقاطع‌های غیرهم‌سطح اصولی این کار را انجام داد.

,

نماینده مردم قرچک، ورامین و پیشوا تاکید کرد: آمریکایی‌ها جرئت حمله به ایران را ندارد چراکه از مقاومت و قدرت نظامی ایران آشنایی لازم و کافی را دارند؛ آمریکا نه در مذاکرات صداقت دارد و در جنگ چراکه ازیک‌طرف ناو هواپیمابر را نشان مردم می‌دهد و به‌عنوان ابزار فشار از استفاده می‌کند و  از طرف دیگر از کشورهای همسایه می‌خواهند  به میانجی  بین ایران و آمریکا وارد عمل شوند.

,

وی گفت: وضعیت اتباع در پیشوا بسیار سخت شده است و وضعیت ایرانی و افغانستانی به‌طور 50 بر 50 برابر است و نیاز به رسیدگی مسؤولان را  دارد و باید در خصوص اتباع افغانستانی در شهرستان پیشوا فکری شود و نامه‌نگاری‌هایی با وزیر کشور صورت گیرد.

,

نقوی تصریح کرد: در دوره اول حضور بنده در مجلس تمامی مدیران ارشاد ورامین را که در کشور پست مدیریتی دارند را  طی برنامه‌ای دورهم جمع کردیم و در این برنامه به دورهم جمع شدیم و با یکدیگر به بررسی مشکلات شهرستان پرداختیم ولی این جلسه برای دومین بار انجام نشد به این دلیل که مشکلات سیاسی به وجود آمد.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: احترام به رسانه‌ها و خبرنگاران همیشه در دستور کار بوده و سعی کردم حرمت خبرنگاران را حفظ کنم و در دوره نمایندگی خود از هیچ رسانه‌ای شکایت نکردم چراکه خبرنگاران نماینده اقشار مختلف جامعه هستند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه