اخبار داغ

مدیرعامل مخابرات منطقه کرمانشاه مطرح کرد؛

نصب ۵۰ کافه نوری در کرمانشاه /سرعت ارتباط افزایش یافته است

نصب ۵۰ کافه نوری در کرمانشاه /سرعت ارتباط افزایش یافته است
مدیرعامل مخابرات منطقه کرمانشاه با اشاره به نصب ۵۰ کافه نوری در استان گفت: سرعت ارتباط بیش از پیش افزایش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بکه اطلاع رسانی مرصاد ،  مسیب قبادیان پیش از ظهر امروز شنبه در نشست خبری اظهار داشت: امروز حوزه ict زیر ساخت تحول همه بخش‌ها در همه حوزه‌ها محسوب می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی افزود: امسال اتحادیه جهانی مخابرات بیشتر از گذشته به استاندارد سازی اهمیت می‌دهد و شعار سال مخابرات جهانی را مبنی بر کاهش فاصله و شکاف استاندارد سازی بین کشورها عنوان کرده است.

,

مدیرعامل مخابرات منطقه کرمانشاه در ادامه به ارائه گزارشی از اقدامات سال ۹۷ پرداخت و یادآور شد: سال گذشته در راستای تقویت زیرساخت‌های ارتباطی مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه اجرا کردیم.

,

وی با بیان اینکه در حوزه تلفن همراه تمرکز ما بر توسعه سایت نسل ۳ و ۴ و ۴.۵ بوده که همه شهرهای ما توسط این نسل‌ها پوشش داده شده است، ادامه داد: در سال ۹۷ تکمیل و پوشش ۴G در تمام شهرها و ۳۰۰ روستای توابع شهرستان‌ها را در داشتیم.

,

قبادیان اظهار داشت: همچنین طی سال گذشته نصب ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری داشتیم که این میزان فیبر جهت ارتقا سرعت داخل شهری و بین شهری صورت گرفته است.

,

وی همچنین به نصب ۵۰ کافه نوری در سطح استان طی سال گذشته خبر داد و گفت: به این ترتیب سرعت ارتباط بیش از پیش فراهم کرده است.

,

مدیرعامل مخابرات منطقه کرمانشاه با بیان اینکه در تمام شهرهای استان ۶۰ لینک انتقال تجهیزات نصب شده که ظرفیت ترافیک بین شهری را بتوانیم افزایش دهیم، خاطر نشان کرد: سال گذشته با توجه به سیاست حمایت از تولید داخلی پروژه‌ای در داخل کشور تعریف شد که بتوانیم طی آن تعرفه استفاده از اینترنت داخلی را کاهش دهیم.

,

وی ادامه داد: این سیاست باعث شد رشد داخلی ترافیک ما بیش از ۴ برابر افزایش یابد و به این ترتیب زمینه ترغیب و تشویق تولید کنندگان داخلی فراهم شد.

,

قبادیان با بیان اینکه رتبه استان کرمانشاه در تولید نرم افزار در رده‌های میانی کشور است، ابراز داشت: در حوزه طراحی اپلیکیشن‌های موبایل جزو ۱۰ استان برتر در کشور هستیم.

,

وی گفت: امسال ارتقا کیفیت خدمات جزو اولویت‌های ماست و به این منظور مرکز تماس را در ۲ سطح پاسخگویی ساده و کارشناسی تقسیم بندی کردیم.

,

مدیرعامل مخابرات منطقه کرمانشاه تعداد مشترکین همراه اول استان را ۳۴۳ هزار مشترک اعلام کرد و افزود: در جهت کاهش هزینه‌های چاپ قبوض تلفن همراه فقط ۱۸۰۰ نفر از این تعداد مشترک درخواست چاپ قبض را داشتند و مابقی توسط سیستم‌های الکترونیکی از جمله آب، تلفن بانک و … پرداخت می‌شود.

,

وی با بیان اینکه ضریب نفوذ اینترنت در حال حاضر است، اظهار داشت: در حال حاضر ۲۹ میلیون مشترک در سراسر کشور هستند و زمینه پرداخت الکترونیکی برای همه مشترکین فراهم است.

,

قبادیان عنوان کرد: امسال برای کاهش هزینه‌ها حذف چاپ قبوض را در دستور کار داریم و امیدواریم از خرداد ماه این حذف در کل استان عملیاتی شود.

,

وی توسعه پوشش آنتن دهی موبایل در مسیرهای جاده‌ای، روستاها و سایر نقاط را از دیگر برنامه‌های سالجاری اعلام کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه