اخبار داغ

یادداشت؛

مطالبه گری به نام مردم به کام ...

مطالبه گری به نام مردم به کام ...
مطالبرگی که با گروکشی و گرفتن آتو از مسئولین شهر در حال انجام است و بیشتر مسئولین نسبت به این مهم سکوت کردند، وانگهی اگر ریگی به کفش نیست چرا حق السکوت و هزینه های مالی و اعتباری برای کسانی که اسم قلم و خبرنگاری را زیر سوال میبرند!!!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی باقرشهرنیوز؛ یکی از خبرنگاران این پایگاه خبری در این دوره از بازی های سیاسی جناهی و تخریب های شخصیتی نوشت: در طول تاریخ همیشه برخی واژه ها دستمایه اهداف پلید اشخاصی برای رسیدن به مقاصدی خاص شده که گاها در ادوار مختلف با نمونه هایی از آن آشنا هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باقرشهرنیوز,

اما روزهایی در سطح منطقه باقرشهر و کهریزک با اخباری مواجه هستیم از جنس مطالبه گری که فریاد وا اسفا را در شیپورهای رسانه ای خود سر می دهند ، که کجایید جوانان شهر که شما جویای کار هستید، شما تخصص دارید، شما تحصیلات دارید اما قانون های کشوری نقض می شود، با ما همراه شوید ما صدای مطالبه گری شما هستیم و کاخ ستم و ظلم را به زیر خواهیم کشید.
اما در پس پرده این اخبار چه هدفی نهفته هست که به یکباره بعد از گذشت چندماه از این نقض قانون مطالبه گری آغاز شود.
ماهم به دنبال پیگیری اجرای تمامی قوانین در سطح ادارات و ارگانها هستیم اما نه در جهت رسیدن به اهداف شخصی، دستگاه های نظارتی و مسئول پاسخگو اینگونه نقض قانون ها و مطالبه گری های شخصی رسانه ای باشند.

,
,
,

مطالبرگی که با گروکشی و گرفتن آتو از مسئولین شهر در حال انجام است و بیشتر مسئولین نسبت به این مهم سکوت کردند، وانگهی اگر ریگی به کفش نیست چرا حق السکوت و هزینه های مالی و اعتباری برای کسانی که اسم قلم و خبرنگاری را زیر سوال می برند!

باید زیر متن پی نوشت هم زد به همه ارگان های دولتی و غیر دولتی که سکوت کردند.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه