اخبار داغ

یادداشت/

کمبود امکانات و فضای مناسب؛ بزرگترین معضل حوزه ورزش بانوان

کمبود امکانات و فضای مناسب؛ بزرگترین معضل حوزه ورزش بانوان
ورزش برای بانوان کهگیلویه بزرگ و استان به عنوان حرفه و شغل مطرح نیست، بلکه ورزش نوعی تفریح سالم است که زن نیز به عنوان یک فرد از اجتماع باید از آن بهره‌مند باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس، سلامت هرجامعه ای را سلامت افراد آن جامعه تضمین می کنند، سلامتی را که ورزش و اهمیت به آن می تواند تضمین کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در این میان و  اما از بین تمامی افراد جامعه، ورزش کردن بانوان اهمیتی به مراتب بیشتر دارد چرا که بانوان یا دختران امروز، مادران فردای جوامع هستند که در صورت سلامت بودن، می توانند نسلی سالم و تندرست را تربیت کنند.

,

حال آنکه همین مادر اگر توانایی لازم برای پذیرش این مسئولیت را نداشته باشد و یا به صورت کامل آن را انجام ندهد،‌ جامعه با ایجاد یک نسل سالم به مشکل برخواهد خورد، چرا که مادران افسرده و درمانده،‌ نه توانایی و نه خودباوری تربیت نسلی قوی و تاثیرگذار را ندارند.

,

در بیان لزوم ورزش بیان شد که ورزش برای حفظ سلامت انسان امری لازم است. در مورد بانوان کهگیلویه بزرگ و استان نیز این مسئله صدق پیدا می‌کند، زیرا سلامت بانوان نیز با ورزش کردن تأمین می‌شود. 

,

ورزش برای بانوان به عنوان حرفه و شغل مطرح نیست، بلکه ورزش نوعی تفریح سالم است که زن نیز به عنوان یک فرد از اجتماع باید از آن بهره‌مند باشد. 

,

این درحالیست که  عدل هاشمی پور نماینده شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در ضیافت افطاری و جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: انتظار می رود مسئولان استانی نسبت به تامین زیرساخت های ورزشی بانوان توجه جدی داشته باشند.

,

وی با اشاره به اینکه طی سالهای اخیر در حوزه ورزش شاهد رشد و توسعه استعدادهای خوبی بودیم گفت: نیاز است این استعدادها برای توسعه و پیشرفت استان حمایت شوند.

,

باوجود لزوم اهمیت به ورزش بانوان اما کمبود امکانات و فضاهای مناسب، بزرگترین معضلی است که مانع از ورزش کردن قشر عظیمی از جامعه می شود؛ کمبودی که البته تنها به سطح جامعه برنمی گردد و افراد عادی را شامل نمی شود و دایره ای به مراتب گسترده تر دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه