اخبار داغ

مهمترین اخبار انتظامی استان قزوین؛

۳ کشته در سوانح رانندگی و دستگیری سارق جواهرات

۳ کشته در سوانح رانندگی و دستگیری سارق جواهرات
رئیس پلیس راه استان از وقوع یک سانحه رانندگی و کشته شدن ۲ تن و مصدومیت یک نفر در شهرستان "آبیک" خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ مهمترین اخبار انتظامی استان قزوین را در این خبر می‌خوانید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

برخورد پژو 405 با کامیون بنز در "آبیک"

, برخورد پژو 405 با کامیون بنز در "آبیک",

سرهنگ نصراله بیگلری در گفت‌وگو با صبح قزوین اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در جاده قدیم " آبیک - قزوین" بلافاصله ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

,

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران پلیس در محل حادثه مشخص شد یک خودوری "پژو 405" با 2 سرنشین با یک کامیون "بنز" برخورد که بر اثر آن 2 سرنشین 50 و 90 ساله پژو 405 به علت شدت ضربات وارده در دم فوت و راننده خودرو مصدوم و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی اعزام شد.

,

بیگلری یادآور شد: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را عدم توجه به جلو راننده پژو 405 نسبت به کامیون اعلام کردند.

,

رئیس پلیس راه استان قزوین در پایان به رانندگان توصیه کرد: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ضامن سلامتی در رانندگی است پس با احترام به آن حوادث تلخ رانندگی را برای خود و دیگران رقم نزنید.

,

یک کشته در برخورد نیسان وانت با پژو 206 در قزوین

, یک کشته در برخورد نیسان وانت با پژو 206 در قزوین,

این مسئول همچنین عنوان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف جرحی در آزادراه "قزوین - زنجان" بلافاصله ماموران انتظامی و پلیس راه در محل مورد نظر حاضر شدند.

,

وی با بیان اینکه در این سانحه، یک دستگاه خودروی سواری "پژو 206" درآزادراه "قزوین – زنجان" با  یک دستگاه خودروی "نیسان وانت"حوالی مجتمع "بافه"برخورد کرده بود افزود: در این حادثه راننده سواری "پژو 206" بر اثر شدت ضربه وارده در دم فوت کرد.

,

بیگلری در پایان گفت: کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را عدم توجه به جلو راننده خودروی "نیسان وانت" نسبت به خودروی "پژو 206" اعلام کردند.

,

سارق پس از سرقت طلا و جواهرات؛ زمین‌گیر شد

, سارق پس از سرقت طلا و جواهرات؛ زمین‌گیر شد,

سرهنگ رسول فراهانی در گفت‌وگو با صبح قزوین ابراز کرد: ماموران انتظامی "کلانتری 11 مدرس" حین گشت زنی در سطح شهر قزوین متوجه درخواست کمک شهروندان به دلیل حضور  یک نفر سارق داخل یک واحد مسکونی شده و بلافاصله پس از هماهنگی لازم با مرکز پیام در محل مورد نظر حاضر شدند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان افزود: با حضور مقتدرانه عوامل واحد گشت فرد سارق که قصد متواری شدن از محل را داشت پس از انجام اقدامات لازم با تلاش و عملکرد هوشمندانه ماموران دستگیر و یک دستگاه خودروی سواری "ال 90" نیز توقیف شد.

,

وی عنوان کرد: در بازرسی از متهم  و خودروی مورد نظر مقادیری طلا و جواهرات و وجه نقد و آلات و ادوات سرقت کشف شد.

,

فراهانی در ادامه با اشاره به این که اموال مسروقه از واحد مسکونی مورد نظر تحویل مالک داده شد، گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

,

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان درخواست کرد: توصیه های پلیس را در خصوص اقدامات لازم برای پیشگیری از سرقت منزل جدی گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.

,

توقیف دام فاقد مجوز در بوئین زهرا

, توقیف دام فاقد مجوز در بوئین زهرا,

سرهنگ حسین علیان نژادی در گفت‌وگو با  صبح قزوین بیان کرد: پیرو اجرای طرح مبارزه با قاچاق ماموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو "وانت پیکان" مشکوک و آن را متوقف کردند.

,

وی افزود: در بررسی مدارک مشخص شد فرد راننده فاقد مجوز حمل دام بوده و در بازرسی از خودروی مورد نظر 10 راس دام (گوسفند) قاچاق کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

,

فرمانده انتظامی بوئین زهرا در ادامه با اشاره به این که متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، گفت: کارشناسان ارزش تقریبی دام‌های قاچاق کشف شده را 250 میلیون ریال برآورد کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه