اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

«سعید جلیلی» سخنران ویژه راهپیمایی روز قدس در مشهد است

«سعید جلیلی» سخنران ویژه راهپیمایی روز قدس در مشهد است
حجت‌الاسلام سید محمد سلطانی‌فر گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد و 148 نقطه در خراسان رضوی برگزار می شود و سخنران پایانی مراسم «سعید جلیلی» نماینده محترم مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت‌الاسلام سید محمد سلطانی‌فر، پیش از ظهر امروز در نشست خبری ویژه اعلام برنامه های روز جهانی قدس اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد و 148 نقطه در خراسان رضوی برگزار می شود و این مراسم در مشهد مقدس با اجتماع مردمی، ساعت 9 صبح در میدان پانزده خرداد با رعایت طرح تفکیک در خیابانهای خرمشهر، بلوار جمهوری اسلامی و پایانه مسافربری و با قرائت کلام‌الله مجید، نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران و اجرای سرود و تواشیح برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ادامه داد: حرکت خواهران از لاین سمت چپ و برادران لاین سمت راست خیابان امام رضا‏«ع» به طرف حرم مطهر حضرت رضا«ع» - ورودی خواهران از باب‌ الجواد(ع) و برادران از باب‌الرضا(ع) به صحن جامع رضوی- و در نهایت به رواق امام خمینی«ره» و رواق‌های حرم مطهر رضوی مستقر می شود.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: سخنران پایانی مراسم دکتر سعید جلیلی، نماینده محترم مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی خواهد بود، اقامه نماز جمعه به امامت حضرت آیت الله علم الهدی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهدمقدس و قرائت قطعنامه راهپیمایی پایان بخش این مراسم است.

,

سلطانی گفت: ایاب و ذهاب راهپیمایان توسط سازمان اتوبوسرانی، قطارشهری و خطوط بی‌آرتی از مبادی پایانه‌های سطح شهر و شهرکهای اقماری به میدان پانزده خرداد از ساعت 8  الی 10صبح  و پس از اتمام نماز جمعه از حرم مطهر رضوی به پایانه‌ها از ساعت 12 الی 15 انجام می شود، همچنین استقرار سه دستگاه اتوبوس قبل از برگزاری راهپیمایی در مسیر خط بی‌آرتی خیابان امام رضا«ع» جهت ایاب و ذهاب راهپیمایان از میدان بیت المقدس به میدان 15 خرداد انجام می شود.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: با عنایت به گرمای هوا استقرار دو دستگاه جت فن و تانکر آب در مسیر راهپیمایی جهت آبپاشی و تعبیه هوا توسط شهرداری مشهد در نظر گرفته شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه