اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان یزد:

نباید فریب پیشنهاد مذاکره ترامپ را خورد/مقاومت تنها راه مقابله با دشمن است

نباید فریب پیشنهاد مذاکره ترامپ را خورد/مقاومت تنها راه مقابله با دشمن است
نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به صحبت های اخیر رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد: نباید صحبت های ترامپ مبنی بر مذاکره را باور کرد و فریب آن راخورد و همه نیروها باید آماده کار جهادی باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به روز جهانی قدس اظهار داشت: مسئله فلسطین مسئله انسانیت و آزادی است و اتحاد جهان اسلام و همراهی آن‌ها در مسیر استکبارستیزی نابودی اسرائیل و زمین‌گیر شدن صهیونیسم را سریعتر خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا،,

وی با اشاره به قیام 15 خرداد گفت: قیام 15 خرداد در واقع شروع نهضت بزرگ امام خمینی (ره) بود که آن حرکت تحول عظیمی را در جهان اسلام ایجاد کرد و یک جهاد بزرگی بود برای این که حکومت طاغوت برداشته شود و حاکیت خدا بیاید و منویات خدا و ائمه اجرایی شود.

,

ناصری با اشاره به تلاش های ائمه (ع) برای اجرایی شدن حاکمیت الهی در جامعه اظهار داشت: بعد از 1400 سال با همت مردم و راهنمایی ها برنامه ریزی ها و ایستادگی های حضرت امام (ره) این امر توسط خودشان اجرایی شد.

,

وی اذعان داشت: جنگ، توطئه ها، تحریم ها، کشتارها و انواع دشمنی‌ها در این 40 سالع علیه این انقلاب بوده تا انقلاب پا نگیرد اما با خواست خدا و مقاومت امام و هدایت‌های مقام معظم رهبری این انقلاب به 40 سالگی خود رسیده است.

,

ناصری با بیان این که دشمن خواب دیده بود که بعد از رحلت امام همه چیز در ایران بهم خواهد ریخت و آن ها می توانند برگردند ادامه داد: اما بلافاصله بزرگترین انتخاب در راستای حمایت از اسلام و انقلاب انجام شد و مقام معظم رهبری به عنوان رهبری انتخاب و معرفی شدند و در این 30 سال تمام برنامه‌ریزی‌ها و توطئه‌های را خنثی کرده‌اند و همه پیشگیری‌را انجام داده‌اند.

,

وی با بیان این که تاکنون تمام حرف‌ها و حرکات مقام معظم رهبری در راستای عزت مسلمین بوده و هیچ کلامی از ایشان به اشتباه بیان نشده است افزود: پیشرفت های انقلاب در زمینه‌های نظامی و علمی به حدی است که دشمن غبطه می خورد و در زمینه پیشگیری از توطئه ها دنیا انشگت به دهان مانده است.

,

امام جمعه یزد  اظهار داشت: همه دستاوردها و خوبی‌هایی که در این چهل سال حاصل شده همه از طریق ولایت حاصل شده است و باید توجه کرد که ولایت به معنای اتصال به ولایت خداوند و معصومین(ع) است .

,

ناصری خاطرنشان کرد: انقلاب ما یک انقلاب خدایی است و صاحب آن مقام معظم رهبری است و قطعا هر کسی چه در داخل و چه در خارج از کشور بخواهد در مسیر انقلاب سنگ‌اندازی کند خداوند ذلیلش می کند.

,

وی با تاکید بر انجام حرکت های جهادی گفت: جوانان ما باید در دانشگاه ها به جد کار کنند و افرادی که در صنعت و تولید هستند باید از ظرفیت های جوانان استفاده کنند و از سویی دیگر مسئولین نیز باید برای رونق و افزایش تولید نیز کمک و حمایت کنند.

,

ناصری با بیان این که دشمن فرهنگ ما را هدف قرار داده است تاکید کرد: آموزش ما باید همراه با دین و فرهنگ باشد چرا که اگر دین و علم همراه باشند علم راه را باز می کند و دین نیز هدایت می کند و به مقصد می رسیم اما علم بدون دین فایده نخواد داشت و به انسان کشی منجر می شود و با دین بدون علم نیز پیشرفتی حاصل نخواهد شد.

,

وی با اشاره به صحبت های اخیر رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد: نباید صحبت های ترامپ مبنی بر مذاکره را باور کرد و فریب آن راخورد و همه باید آماده کار باشیم وو این روزها زمان کار جهادی است و  در مسائل اخلاقی و دینی نیز خود را تجهیز کنیم تا بتوانیم پیشرفت کنیم.

,

ناصری تاکید کرد: باید به آینده امیدوار بود و در مقابل دشمن ایستادگی کرد زیرا مقاومت و ایستادگی ما دشمن را می شکند و عصبانی می کند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه