اخبار داغ

اجلاسیه شهدای شهرستان سنندج با حضور سردار غیب‌پرور برگزار می شود/ شهدا سرآمد عرصه ی تفکر مقاومت هستند

اجلاسیه شهدای شهرستان سنندج با حضور سردار غیب‌پرور برگزار می شود/ شهدا سرآمد عرصه ی تفکر مقاومت هستند
در راستای کنگره 5400 شهید استان کردستان، اجلاسیه شهدای شهرستان سنندج با حضور سردار غیب پرور روز دوشنبه 20 خرداد ماه جاری برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، سرهنگ حسن عسگری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان سنندج صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در یک شرایط حساس قرار گرفته اظهار کرد: امروزه مقاومت به عنوان یک تفکر در سطح جهان شناخته شده است و نه تنها در بین مسلمانان بلکه به عنوان تنها راه نجات در بین تمام مستضعفین به آن نگاه می شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی،,

 

,


وی گفت: تنها راه نجات مستضعفین جهان از یوغ استکبار، راه مقاومت است و تمام آزادی خواهان دنیا طرفدار تفکر مقاومت هستند و این راه به خوبی ریشه دوانده است و نسل جوان به خوبی با آنها آشنا هستند.

,
,

 

,


وی افزود: مقاومت، هیمنه ی استکبار جهانی را در هم ریخته است و امروزه بیشترین عصبانیت استکبار از تفکر مقاومت است .

,
,

 

,


سرهنگ عسگری با بیان اینکه امروزه جوانان با تفکر مقاومت در مقابل آمریکایی ها ایستاده اند و در عمل ثابت شده که مقاومت عزت ابدی و اخروی را به دنبال دارد خاطر نشان کرد: مقاومت یک راه قرآنی است چرا که این راه کم هزینه ترین راه و پر سودترین راه است.

,
,

 

,


به گفته ی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سنندج، شهدا سرآمد عرصه ی تفکر مقاومت هستند چرا که برای عزت مسلمانان از همه ی داشته های خود  گذشتند و به جاودانگی رسیدند.

,
,

 

,


وی با بیان اینکه اخلاص، از خود گذشتگی، خدمت به مردم، ولایت مداری و دوری از زندگی دنیوی از بارزترین ویژگی های شهدا بود افزود: انتظار داریم که مدیران جامعه ی ما شهدا را الگوی خود قرار دهند و این از مهمترین کارهاست که سبک مدیریت و سبک زندگی شهدا را به نسل جوان معرفی کنیم چرا که آنها هم از لحاظ تخصص و هم از لحاظ دیانت سرآمد بودند.

,
,

 

,


سرهنگ عسگری عنوان کرد: در راستای کنگره 5400 شهید استان کردستان، اجلاسیه شهدای شهرستان سنندج با حضور سردار غیب پرور رئیس بسیج مستضعفین کشور 20 خرداد ماه 98 در سالن امام خمینی برگزار می شود.

,
,

 

,


وی گفت: در طول این دو سال و در استای کنگره 5400 شهید استان کردستان 24 کمیته در سطح شهرستان سنندج اقدامات خوبی را در استای برگزاری اجلاسیه انجام دادند که 97 جلسه برگزار و 700 مصوبه صورت گرفته است.

,
,

 

,


وی اضافه کرد: برگزاری 175 یادواره به صورت پایگاهی و شهدای محله، 3588 مورد سرکشی از خانواده های شهدا ، تولید سرود مناسبتی به دو زبان کردی و فارسی در روز کنگره، جمع آوری زندگینامه ی شهدا در قالب آلبوم شهدا، تهیه اپلیکیشن شهدای مظلوم سنندج، اعزام اکیپ های پزشکی به مناطق محروم، فضاسازی تبلیغی و محیطی شهر سنندج و ... از جمله اقداماتی بوده است که در راستای کنگره صورت گرفته است.

,
,

 

,


عسگری افزود: فراخوان و راهیابی 30 مقاله برتر در بحث اجلاسیه و کنگره، برگزاری 157 مورد یادواره‌های شهدا به صورت پایگاهی و آبروی محله در سطح شهر و روستا، رونمایی از کتاب سیدعطا «داستان شهدای سیران‌بند»، دیدار و سرکشی از امامان جمعه و جماعت در راستای اجلاسیه، ساخت و رونمایی از 7 سردیس و المان شهدا، راه‌اندازی چهار پایگاه استعدادیابی ورزشی، کمک به احداث 75 مورد پروژه‌های محرومیت‌زدایی و ... طی این مدت انجام شده است.

,
,

 

,


وی در پایان گفت: المان شهدای 28 دی به یاد شهدای بمباران 28 دی ماه شهرستان سنندج روز اجلاسیه رونمایی خواهد شد.

,
,

 

,


انتهای پیام/

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه