اخبار داغ

رییس شورای شهر یزد:

در جریان انتخاب شهردار اگر گناهی متوجه من هست، عذرخواهی میکنم

در جریان انتخاب شهردار اگر گناهی متوجه من هست، عذرخواهی میکنم
رییس شورای شهر یزد گفت: در جریان انتخاب شهردار برای یزد، اگر گناهی متوجه بنده هست که به زعم خودم نیست، از مردم عذرخواهی می کنم؛ اکنون همه باید دست به دست هم داده و برای خدمت بیشتر به مردم تلاش کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا؛ غلامعلی سفید در مراسم معارفه شهردار یزد اظهار کرد: بعضی امور در شهرداری به دیگر بخش‌ها نیز مرتبط هست و همه باید کمک کنند تا آن امور به خوبی انجام بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی اظهار داشت: نگهداری و حفظ برند ثبت جهانی یزد نیاز به کار همه جانبه دارد؛ باید سعی کنیم استانداردهای پذیرفته‌شده جهانی را که با فرهنگ و ملیت ما در تضاد نیست را در شهرمان پیاده کنیم.

,

رییس شورای شهر یزد تصریح کرد: نمی توانیم شهر جهانی باشیم اما دربهایمان را به روی دنیا ببندیم، ارتباط نداشته باشیم و دعوت نکنیم، در مجالس جهانی شرکت نکنیم و کنفرانس بین المللی در یزد برگزار نکنیم؛ باید این کارها را انجام دهیم.

,

این مقام مسئول تاکید کرد: نمیتوان با بافت تاریخی ثبت جهانی شده یزد رفتاری مانند دیگر قسمت های شهر داشته باشیم؛ باید همه دستگاه های مرتبط کمک کنند تا بتوانیم این برند را حفظ کرده و توسعه دهیم و یزد را بیشتر بشناسانیم.

,

جدایی آب شرب از دیگر آب‌ها نیاز به عزم همگانی دارد

, جدایی آب شرب از دیگر آب‌ها نیاز به عزم همگانی دارد,

رییس شورای شهر یزد با تاکید بر اینکه جدایی آب شرب از آب بهداشتی دیگر مصارف قدم مهمی هست که باید هرچه زودتر صورت گیرد، ادامه داد: همه می دانیم که آب از مسائل مهم استان است و ما به عنوان شهرداری و شورا نباید بگذاریم قطره ای از این آب که با مشقت زیاد تامین می شود، در آبیاری فضای سبز و درخت استفاده شود؛ باید برای آبیاری درختان و فضای سبز از آب پساب یا چاه های آلوده استفاده کنیم؛ این موضوع نیاز به همیاری همگانی دارد.

,

در فضای بی پولی دولت نیاز به جذب سرمایه‌گذار داریم

, در فضای بی پولی دولت نیاز به جذب سرمایه‌گذار داریم,

وی با اشاره بر ضرورت جذب سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در استان خاطرنشان کرد: تصور می کنیم فضای عمومی در استان برای دعوت از سرمایه گذارو تشویق به سرمایه گذار برای سرمایه گذاری فراهم نیست؛ باید بررسی شود که چرا فضا برای سرمایه گذاری سرمایه گذاران در یزد مهیا نیست؟

,

سفید با اشاره به اینکه وقتی تلاش می کنیم سرمایه گذار بیاوریم، کانال های مختلف در فضای مجازی شروع به کوبیدن آن می‌کنند، ادامه داد: روشنفکران، فضای مجازی و همه کمک می کنیم که سرمایه گذار از استان ما فرار کنند؛ در حال حاضر یزد به استانی نخبه کش تبدیل شده و این خیلی خطرناک است.

,

وی گفت: در فضایی که دولت پولی برای سرمایه گذاری ندارد، باید سیاست ها و برنامه های مشخصی داشته باشیم که بتوانیم سرمایه گذار را جذب کنیم؛ در این زمینه می لنگیم.

,

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: می توانیم از سرمایه داران یزدی مقیم خارج و یا داخل کشور و یا زرتشتیان مقیم هند برای سرمایه گذاری در یزد کمک بگیریم.

,

مهاجران فضا را برای نخبگان یزدی تنگ کرده‌اند

, مهاجران فضا را برای نخبگان یزدی تنگ کرده‌اند,

سفید با اشاره به اینکه حدود 10درصد جمعیت شهر غیر ایرانی و همین حدود غیر یزدی است، اذعان کرد: در چنین شرایطی نمی توان صحبت از کاهش نرخ بیکاری و عدم هجرت نخبگان داشت.

,

وی ادامه داد: در چنین شرایطی فضا برای نخبگان یزدی تنگ شده و باید در این زمینه چاره ای اندیشیده شود؛ چرا که مهاجرت در مسائل آموزشی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، جغرافیایی، قضایی، اقتصادی و اشتغال یزد اثر گذاشته است.

,

رییس شورای شهر یزد تصریح کرد: در جریان انتخاب شهردار برای یزد، اگر گناهی متوجه بنده هست که به زعم خودم نیست، از مردم عذرخواهی می کنم؛ اکنون همه باید دست به دست هم داده و برای خدمت بیشتر به مردم تلاش کنیم.

,

انتهای پیام/3857

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه