اخبار داغ

جزئیات سیلاب روزگذشته شرق اصفهان از زبان مدیرکل بحران استانداری

جزئیات سیلاب روزگذشته شرق اصفهان از زبان مدیرکل بحران استانداری
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از جاری شدن سیل و وارد شدن خسارت‌های به قنوات، مزارع کشاورزی و خانه‌های بخش‌های شهرستان اصفهان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با صاحب نیوز با اشاره به تگرگ و جاری شدن سیل در اصفهان اظهار کرد: بعدازظهر روز گذشته بارندگی شدیدی در منطقه کوهپایه اصفهان رخ داد و سیلابی جاری شد، این سیلاب از گردنه ملا احمد نائین جاری‌شده و به‌طرف بخش کوهپایه شهرستان اصفهان آمده بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: این سیلاب مناطق تودشک و روستاهای علی‌آباد کوهپایه را فراگرفته و خسارت‌هایی به مزارع کشاورزی و تعدادی از منازل مسکونی وارد کرده بود.

وی افزود: عوامل امدادی از جمله هلال‌احمر، دهیاری‌ها و شهرداری بلافاصله وارد شدند و با پمپ آبکش آب‌های اضافی را از منازل و معابر این مناطق به مسیر زاینده‌رود هدایت کردند.

شیشه‌فروش با بیان اینکه خسارت‌های به قنوات، مزارع کشاورزی و خانه‌های روستاهای کوهپایه به سمت جلگه وارد شده است، ادامه داد: همچنین در شرق اصفهان هم تگرگی شروع به بارش کرد که موجب شکسته شدن برخی از درخت‌ها شد، فردا ارزیابی و میزان خسارت‌ها مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه