اخبار داغ

فردا آخرین مهلت ثبت نام عتبات دانشگاهیان/قرعه کشی ۳۰ خرداد

فردا آخرین مهلت ثبت نام عتبات دانشگاهیان/قرعه کشی ۳۰ خرداد
مهلت ثبت نام بیست و یکمین دوره از عتبات ویژه دانشگاهیان سراسر کشور که از ۱۸ خرداد در سایت لبیک به نشانیwww.labbayk.irآغاز شده، فردا دوشنبه ۲۷ خردادماه پایام می‌یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این ثبت نام شامل دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نور، غیرانتفاعی، دانشگاه‌های علمی –کاربردی، دانشگاه‌های نظامی و … در سراسر کشور می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
گفتنی است؛ اساتید دانشگاه‌ها، دختران مجرد، پسران دانشجو، متأهلین و کارمندان دانشگاه‌ها می‌توانند در عتبات دانشگاهیان ثبت نام کنند.
,
 
,
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک، متقاضیان تا فردا ۲۷ خردادماه برای ثبت نام در بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان فرصت دارند. علاقمندان در فرصت باقیمانده برای ثبت نام اقدام و نام نویسی را به لحظات آخر موکول ننمایند.
,
 
,
حجت السلام مرتضی مطهری پور پیش از این در نشستی خبری اظهار کرد: با توجه به کثرت مشتاقان زیارت، ۳۰ خرداد قرعه کشی بین ثبت نام کنندگان انجام خواهد شد.
,
 
,
وی در ادامه با بیان اینکه عملیات اجرایی اعزام دانشگاهیان به عتبات از ۲۷ تیرماه آغاز شده و تا ۱۵ مهرماه ادامه خواهد داشت، گفت: امسال دانشجویان با شرایط خاص و ویژه ای مواجه هستند. در زمان تعطیلات تابستان به سر می‌برند و فرصت خوبی برای این سفر است و مناسبت‌های ویژه ای در طول تابستان وجود دارد که می‌توان به روز عید غدیر، روز عرفه، ماه محرم و تاسوعا و عاشورا اشاره کرد.
,
 
,
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: برای اعزام دانشگاهیان به عتبات ۳۵۰ کاروان برنامه ریزی شده است و زمینه سفر ۱۳ هزار نفر از دانشگاهیان فراهم شده است. به طوری که ۲۶۸ کاروان به صورت هوایی و ۸۲ کاروان به صورت زمینی اعزام خواهند شد.
,
 
,
مطهری پور با بیان اینکه دانشجویان دختر از ۲۷ تیرماه تا اول شهریورماه و دانشجویان پسر از اول شهریورماه تا ۱۵ مهرماه اعزام می‌شوند، افزود: حدود ۳۰ میلیون ریال برای سفرهای هوایی و ۱۵ میلیون ریال برای سفرهای زمینی به دانشجویان توسط یکی از بانک‌ها وام ارائه می‌شود و برای دانشجویان پسر مشمول نیز با سازمان نظام وظیفه و اداره گذرنامه هماهنگی به عمل آمده تا مجوز خروج این دانشجویان اخذ شود. در این راستا سال گذشته ۲ هزار مجوز خروج برای دانشجویان مشمول برای سفر به عتبات اخذ شد که امسال نیز همین حدود خواهد بود.
,
منبع: ایسنا
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه