اخبار داغ

سردار رجبی در حاشیه بازدید از محل برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان؛

کنگره ۵۴۰۰ شهید، معرف فرهنگی بودن کردستان است

کنگره ۵۴۰۰ شهید، معرف فرهنگی بودن کردستان است
فرمانده سپاه بیت المقدس در حاشیه بازدید از محل برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان، عنوان کرد: این کنگره عظیم معرف فرهنگی بودن استان کردستان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمدحسین رجبی در حاشیه بازدید از محل برگزاری کنگره 5400 شهید استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار کُردتودی، عنوان کرد: سالن 6 هزار نفری 22 گولان سنندج یکی از سازه های قدیمی بود که به لطف خدا و همت شهدا برای برگزاری کنگره 5400 شهید استان کردستان آماده بهره برداری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی گفت: تلاش و همکاری همه دوستان در بسیج و سپاه در روند اجرای این برنامه فرهنگی بسیار تاثیر گذار است اما مهم تر از همه به لطف خدا و مدد شهدا بوده که توانستیم کارهای این سالن را به سرانجام برسانیم.

,


سردار رجبی اصلی‌ترین آرمان شهدا را شهادت در راه حق و حقیقت دانست و گفت: شهداء برای رسیدن به شهادت از تمام هستی خود گذشتند و ما در این کنگره می خواهیم به بیان رشادت های این شهدا بپردازیم.

,
,



وی با بیان اینکه تنها سخن گفتن از آرمان شهدا کافی نیست، اظهار داشت: قطعا برای رسیدن به این آرمان باید اهداف آن‌ها برای رفتن به سوی شهادت مورد مطالعه قرار گرفته شود و برای رسیدن به آن‌ها تلاش کنیم.

,
,
,



فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه امروز کشور ما به بزرگداشت این چنین کنگره هایی احتیاج دارد، افزود: تهاجم دشمنان در سطح مسائل معنوی، بسیار خطیرتر و مشکل‌سازتر است که باید گفت همه دشمنان در این حوزه هم ناکام خواهند ماند.


سردار رجبی افزود: با برگزاری این کنگره در ابعاد گوناگون درصدد هستیم تا آن را به‌صورت یک الگو به کشور ارائه دهیم.

,
,
,
,
,
,


وی گفت: سپاه بیت المقدس به عنوان نهاد مردمی در عرصه سازندگی ، اجتماعی ، فرهنگی ، بهداشت و درمان و محرومیت زدایی همواره خدمات چشمگیری داشته است و با وجود این نهاد مردمی دشمن جرات هیچ گونه تعرض به کشور را ندارد.

,
,


وی عنوان نمود: برگزاری اینچنین کنگره هایی به دشمن ثابت می کند که مردمانی که یک زمان با دادن جان خود از این انقلاب دفاع کردند قطعا برای همیشه پای انقلاب خواهند ماند و در همه عرصه ها خاری در چشم دشمنان خواهند بود.

,
,


فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان گفت: امنیت و آرامش حاکم بر میهن اسلامی به برکت خون شهیدان حاصل شده است پس در راه گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان باید از هیچ تلاشی کوتاهی نکرد.

,
,



وی در پایان گفت: اگر ایران اسلامی امروز در منطقه و جهان دارای ثبات، اقتدار و امنیت است به‌ یقین حاصل خون‌های پاک شهدا است و برگزاری این کنگره فرصت خوبی است که این فرهنگ ایثار و همچنین ارزش‌های انقلاب و فداکاری‌ها ایثارگران فراموش نشوند.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه