اخبار داغ

مدیر کل سازمان تبلیغات استان بوشهر:

بعداز فتنه ۸۸ فتنه برجام بوجود آمد/ فتنه ۸۸ باعث شد برخی چهره ها از زیر خاکستر نمایان شوند

بعداز فتنه ۸۸ فتنه برجام بوجود آمد/ فتنه ۸۸ باعث شد برخی چهره ها از زیر خاکستر نمایان شوند
مدیر کل سازمان تبلیغات استان بوشهر گفت: فتنه بعدی موضوع برجام بود که دشمنان با لطافت خاص وارد شدند و به دنبال پیاده کردن اهداف خود بودند که بعداز حرکت ابلهانه ترامپ در خصوص خروج از برجام هویت و عقلانیت دشمنان کاملا روشن شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالرضا سروستانی مدیر کل سازمان تبلیغات استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار سپاس با اشاره به ابعاد فتنه ۸۸، اظهار کرد: فتنه ۸۸ برای همه مشخص است و اهداف موضوع که برخی بازیگران و صحنه گردان بودند برای جامعه شناخته شده هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

مدیر کل سازمان تبلیغات استان بوشهر اظهار کرد: گاهی اوقات فرصت هایی ایجاد می شود تا برخی چهره ها خود را نشان دادند، سال ۸۸ در کنار ریزش ها و آسیب هایی که برای جامعه داشت، رویش ها و دستاوردهای بسیار زیادی برای جمهوری اسلامی ایران داشت که برخی افراد زیر خاکستر بیرون آمدند.

,

سروستانی افزود: فتنه ۸۸ برای صحنه گردان هایی مانند آمریکا و همپیمانانش یک پیام داشت که بدانند هیچ وفت نمی توانند در مقابل ملت ایران بیاستند و برای دشمنان داخلی پیام دیگری داشت که مردم برای انقلاب شهید دادند و حاضر به عبور از ارزش ها نیستند.

,

وی با بیان اینکه با وجود رهبری شاهد عبور از همه موج های دشمنان هستیم، بیان کرد: فتنه بعدی موضوع برجام بود که دشمنان با لطافت خاص وارد شدند و به دنبال پیاده کردن اهداف خود بودند که بعداز حرکت ابلهانه ترامپ در خصوص خروج از برجام هویت و عقلانیت دشمنان کاملا روشن شد.

,

انتهای پیام//

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه