اخبار داغ

سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به چرام/حوادث جاده ای در استان تاسف بار است+تصاویر

سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به چرام/حوادث جاده ای در استان تاسف بار است+تصاویر
استاندار کهگیلویه و بویراحمد سومین روز از مدیریت خود در استان کهگیلویه و بویراحمد را با سرکشی از شهرستان های استان آغاز کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح زاگرس، از ظهر امروز و در سومین روز مدیریت استاندار کهگیلویه و بویراحمد، دکتر کلانتری سفر دو روزه ای را به مناطق مختلف شهرستان های کهگیلویه آغاز کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص جزئیات این سفر، گفت : حسین کلانتری سفر خود را ظهر امروز و با بازدید از جاده های شهرستان چرام آغاز کرد.
,
سید محمد تقوی افزود : استاندار در بازدید از جاده یاسوج _ چرام ضمن آگاهی از وضعیت جاده ، از لزوم تعریض و رفع نقاط حادثه خیز این جاده سخن گفت.
,
تقوی گفت : استاندار در راهدارخانه جوخانه شهرستان چرام حاضر و از نزدیک شرایط این راهدارخانه را مورد بررسی قرار داد. 
,
 
,
, ,
 
,
وی با اشاره به حضور استاندار در محل وقوع حادثه چند روز پیش در منطقه آب حیات که ۸ نفر از اعضای یک خانواده جان خود را از دست دادند ، گفت : دکتر کلانتری حوادث جاده ای روزهای اخیر را تاسفبار خواند و از مدیران مربوطه خواست نسبت به ایمن سازی جاده های ارتباطی دقت و جدیت بیشتری داشته باشند. 
,
 
,
 
,
مدیر کل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت : استاندار در خصوص جاده های ارتباطی شهر چرام ، خواستار ارائه گزارشی کامل از وضعیت این جاده ها و تلاش برای رفع مشکلات پروژه های نیمه تمام شهرستان ، شد.
,
 
,
, ,
 
,
تقوی گفت: دکتر کلانتری در ادامه از تصفیه خانه آب شرب شهر سرفاریاب بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان روند احداث این پروژه قرار گرفت.
,
وی افزود : استاندار در ادامه و در دومین روز سفر خود از بخش های دیشموک و قلعه رئیسی و مناطق کمتر توسعه یافته شهرستان کهگیلویه بازدید و از نزدیک مهمترین مشکلات این مناطق را بررسی خواهد کرد .
,
 
,
 
,
تقوی پایان بخش سفر استاندار را حضور در شورای اداری شهرستان کهگیلویه و بررسی مشکلات و رایزنی با مدیران و مسئولان این شهرستان ها و مناطق ، جهت تسریع در تکمیل پروژه های نیمه تمام عنوان کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه