اخبار داغ

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان:

تخلف برخی پرسنل جایگاه سوخت دردریافت هزینه مازاد بر مقدار بنزین/ افزایش ۱۰ درصدی مصرف روزانه بنزین در استان کرمان

تخلف برخی پرسنل جایگاه سوخت دردریافت هزینه مازاد بر مقدار بنزین/ افزایش ۱۰ درصدی مصرف روزانه بنزین در استان کرمان
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان گفت: در جایگاه‌هایی که پرسنل اقدام به سوختگیری در راستای تکریم ارباب رجوع و جذب مشتری می نمایند حق دریافت هیچ مبلغ اضافه ای مازاد بر قیمت سوخت تحت عنوان دستمزد سوختگیری و یا هر عنوان دیگر را ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان: یکی از مشکلاتی که بارها توسط شهروندان کرمانی مطرح شده است نحوه سوخت گیری در جایگاه های بنزین شهر کرمان توسط پرسنل و افزایش وجه بیشتر آن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

بارها مشاهده شده است که پرسنل این جایگاه ها در حین سوخت گیری محل را ترک کرده و به سراغ اتوموبیل دیگری رفته اند و همین امر باعث سر ریز شدن بنزین و هدررفت آن گذشته است.

,

علاوه بر آن هنگام دریافت وجه از شهرندان بعضا بیشتر از مقدار بنزین هزینه دریافت کرده و مبلغ را رُند می کنند.

,

به دنبال پیگیری این مشکلات فضل الله اکبری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان عنوان کرد: در جایگاه های سوخت خود شهروندان اغلب تمایل دارند که  شخصا اقدام به سوختگیری نمایند چرا که هم به ظرفیت باک خودور خود و هم میزان سوختگیری اشراف دارند بنابراین حساسیت بیشتری بر نحوه و میزان سوختگیری دارند.

, راه آرمان,

وی ابراز داشت: در جایگاه‌هایی که پرسنل اقدام به سوختگیری در راستای تکریم ارباب رجوع و جذب مشتری می نمایند حق دریافت هیچ مبلغ اضافه ای مازاد بر قیمت سوخت تحت عنوان دستمزد سوختگیری و یا هر عنوان دیگر را ندارند.

,

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان افزود: شهروندان در صورت مشاهده این موارد سریعا با شماره های بازرسی شرکت و یا از طریق تلفن۰۹۶۲۷ اطلاع دهند تا پیگیری و برخورد شود.

,

اکبری اذعان داشت: میزان فروش بنزین در شهر کرمان سال قبل روزانه یک میلیون و 272 هزار لیتر بوده که امسال با ۵ درصد رشد به یک میلیون و 340 هزار لیتر رسیده است

,

وی در خاتمه یادآور شد: مصرف روزانه بنزین کل استان نیز در سال گذشته 4 میلیون و 40 هزار لیتر  بوده که با رشد ۱۰ درصدی امسال به 4 میلیون و 484 هزار لیتر رسیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه