اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرد

گره ترافیکی خیابان بیمارستان شهید بهشتی یاسوج رفع شود+تصاویر

گره ترافیکی خیابان بیمارستان شهید بهشتی یاسوج رفع شود+تصاویر
یزدانپناه رفع گره ترافیکی در خیابان بیمارستان شهید بهشتی را ضروری دانست و افزود: طی رایزنی با مجموعه مدیریت شهری و دیگر متولیان امر پیگیر برطرف شدن این مشکل هستیم و امیدوارم منتج به نتیجه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به صورت سرزده از بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 پرویز یزدانپناه به همراه دکتر سبز معاون درمان و دکتر توانا مدیر نظارت دانشگاه به صورت سرزده از بخش های مختلف بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بازید کرد.

,

یزدانپناه در دیداری صمیمانه با بیماران بستری در این بیمارستان خواستار رعایت حقوق شهروندی و حفظ حرمت بیماران توسط پرستاران و پزشکان شد.

,

وی با تاکید بر اینکه پزشکان باید الگوی قانونمداری باشند، ادامه داد: انتظار می رود پزشکان، پرستاران و کارکنان مراکز درمانی در انجام وظایف طبق قانون عمل کنند، زیرا در این زمینه هیچ گونه قصوری پذیرفتنی نیست.

,

یزدانپناه رفع گره ترافیکی در خیابان بیمارستان شهید بهشتی را ضروری دانست و افزود: در رایزنی با مجموعه مدیریت شهری و دیگر متولیان امر پیگیر برطرف شدن این مشکل هستیم و امیدوارم منتج به نتیجه شود.

,

تصاویر این بازدید را در زیر مشاهده می‎کنید:

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه