اخبار داغ

سرمربی تیم ملی والیبال بعد از آخرین بازی هفته چهارم

باخت به فرانسه، انگیزه بازیکنان در هفته پنجم را بالا برد/ خبر سایت فدراسیون جهانی اشتباه بود،صعودمان قطعی نیست

باخت به فرانسه، انگیزه بازیکنان در هفته پنجم را بالا برد/ خبر سایت فدراسیون جهانی اشتباه بود،صعودمان قطعی نیست
سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از بازی مقابل تیم ملی فرانسه با بیان اینکه عملکرد خوبی نداشتیم، گفت: باخت به فرانسه، انگیزه بازیکنان ایران در هفته پنجم رقابت ها را بالا برد چراکه خبر منتشر شده در سایت فدراسیون جهانی درست نبود و صعود ایران به مرحله نهایی هنوز قطعی نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از بازی مقابل تیم ملی فرانسه در نشست خبری گفت: از باخت به فرانسه عذرخواهی می کنم چراکه عملکرد خوبی نداشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه امشب فرصت قطعی شدن صعودمان را از دست دادیم، اظهار داشت: سه بازی در بلغارستان داریم و امیدوارم آنجا با استفاده از تمام نیروی خود بتوانیم این باخت را جبران کنیم.

,

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص مشکلات بدنی ملی پوشان نیز گفت: همیشه وقتی تیم می بازد، اتفاقات بد و نکات منفی بیشتر نمایان می شود. ولی قبول کنید لیگ ملت ها، مسابقات فشرده ای است و فشار زیادی را وارد می کند. تلاش بازیکنان ما انرژی زیادی از آنها گرفته است.

,

کولاکوویچ با بیان اینکه تیم ملی ایران تاکنون ۱۰ برد کسب کرده ااست، گفت:سه بازی دیگر داریم تا خودمان را به مرحله نهایی برسانیم.

,

سعید معروف کاپیتان تیم ملی کشورمان نیز در این نشست با بیان اینکه بازی خوبی ارائه ندادیم، گفت: مهم صعود تیم ایران به مرحله نهایی است.

,

وی با تیم های خوب دنیا هنوز فاصله داریم ولی امیدوارم در دور نهایی والیبالی در شان ایران ارائه بدهیم!

,

کاپیتان تیم ملی والیبال در خصوص شرایط میزبانی اردبیل و ارومیه تاکید کرد: در دو هفته ای که در ایران میزبان بودیم، سربلند شدیم.هم ارومیه و هم اردبیل شرایط خوبی برای تیم ملی فراهم بود. به نظرم راضی کننده بود.

,

هیچ تیمی از پیش برنده نیست. اینکه ما خودمان را به صدر جدول چسبانده ایم دلیل نمی شود اختلاف زیادی با والیبال دنیا داریم. دو هفته میزبانی و حضور تماشاگران و انگیزه بازیکنان باعث شد در بازی ها با فشار مضاعف بازی کنیم و ۲۰۰ درصد فشار بیاوریم. طبیعی است در این لیگ هم برد است  و هم باخت

,
 
,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه