اخبار داغ

امروز؛

نمایشگاه عکس "پِرِنگ افتو" در بوشهر برپا شد

نمایشگاه عکس "پِرِنگ افتو" در بوشهر برپا شد
نمایشگاه عکس پرنگ افتو روز دوشنبه در گالری سوره حوزه هنری بوشهر با حضور معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برپا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، نمایشگاه عکس "پِرِنگ افتو" امروز در گالری سوره حوزه هنری بوشهر با حضور معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر آغاز بکار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

محمدحسین زندویان؛ معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در آئین افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه پرنگ افتو به دور از هرگونه موازی‌کاری در فضایی غیررقابتی با هدف حمایت از عکاسان استان بوشهر و فروش آثار برپا شده است.

,

وی افزود: در این نمایشگاه ۲۵ اثر در اندازه ۶۰ در ۹۰ با موضوع زیبایی‌های استان بوشهر از ۹ هنرمند هم استانی در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

,

 

,

, ,

 

,

زندویان گفت: این ۹ هنرمند شامل سیدحسین صافی، سیدکریم موسوی، محمود صادقی، محمد یوسفی، یاسین محمدی، امین گل‎افشان، سیدمحمد فاطمی، رضا فاطمی و سعید عرب‎زاده است.

,

وی بیان کرد: نمایشگاه پرنگ افتو از امروز سوم تیر به مدت چهار روز از ساعت ۱۹ تا ۲۲ هر روز در محل گالری سوره حوزه هنری بوشهر پذیرای بازدیدکنندگان است.

,

معاون هنری و سینمایی استان افزود: ایجاد بازار عرضه و فروش آثار فاخر عکاسی، حمایت مادی و معنوی از عکاسان و ارتقای سطح کیفی آثار از دیگر هدف‌های برپایی این نمایشگاه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه