اخبار داغ

گلایه‌های زائران کربلا از سازمان حج و زیارت فارس

گلایه‌های زائران کربلا از سازمان حج و زیارت فارس
کاروان‌ زیارتی که قرار بود ظهر امروز 15 تیرماه از شیراز راهی کربلا شود، به دلیل نقص فنی در اتوبوس حامل مسافران بیش از 7 ساعت توقف داشته است، این در حالی است که تا کنون مسؤولان سازمان حج و زیارت در استان فارس پاسخگو نبوده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شیرازه، کاروان‌ زیارتی که قرار بود ظهر امروز 15 تیرماه از شیراز راهی کربلا شود، به دلیل نقص فنی در اتوبوس حامل مسافران بیش از 7 ساعت توقف داشته است، این در حالی است که تا کنون مسؤولان سازمان حج و زیارت در استان فارس پاسخگو نبوده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
یکی از مسافران این کاروان زیارتی با بیان این که سهل‌انگاری‌ و بی‌مسئولیتی‌های مدیرکل سازمان حج و زیارت استان فارس و دیگر مسئولان این سازمان از جمله عوامل مهم در به وجود آمدن این مشکل بوده‌اند، گفت: علاوه بر علیرضا زینلی، مدیرکل سازمان حج و زیارت استان، رئیس حراست و حتی مسئول ترابری این سازمان پاسخگوی وضع موجود نیستند و تلفن‌های همراهشان را پاسخ نمی‌دهند.
,
 
,
وی ادامه داد: بنابر آنچه که ثابت شده است، هم‌اکنون مدیرکل حج و زیارت و برخی از دیگر مسئولان این اداره به صورت دسته‌جمعی به سفر حج رفته‌اند! 
,
 
,
محمدجواد یکی دیگر از زائرینی است که در رابطه با همین موضوع به خبرنگار ما گفت: نقص فنی در اتوبوس دلیلی بوده است که برای این توقف طولانی مدت به زائران گفته شده است. این در حالی است که در طول این 7 ساعت می‌توانستند یک اتوبوس جایگزین را برای این سفر در نظر بگیرند.
,
 
,
او در همین رابطه داد: قرار است که با همین اتوبوس ناقص مسافران را تا مرز مهران ببرند! آیا سازمان حج و زیارت به عنوان متولی این برنامه نباید حداقل در جریان آنچه که بر سر زائرین اباعبدالله‌الحسن(ع) می‌آید قرار بگیرد؟ آیا مسئولان این سازمان هم‌اکنون هر کجا که باشند از وضعیت امروز این کاروان خبر دارند؟
,
 
,
 خبرنگار شیرازه در هنگام تهیه این گزارش به صورت مکرر برای برقراری تماس تلفنی با مدیرکل سازمان حج و زیارت فارس و رئیس حراست این سازمان در استان اقدام کرد که هیچ‌کدام از این مسؤولان پاسخگو نبودند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه