اخبار داغ

فرماندار تنگستان:

مردم در انتخابات هوشیار باشند

مردم در انتخابات هوشیار باشند
فرماندار تنگستان گفت :مردم آگاه و هوشیار یک بار دیگر با حضور پر شور خود در انتخابات در مسیر اهداف و آرمان‌های والای حضرت امام (ره) و شهدای عزیز گام بر می‌دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، عبدالحسن رفیعی‌پور در نشست شورای اداری شهرستان با تبریک دهه کرامت و روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: شهرداران و دهیاران نماد خدمت و توسعه بوده و نهایت تلاش برای  خدمت ،توسعه، پیشرفت و آبادانی  شهرها و روستاها انجام می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

فرماندار شهرستان تنگستان با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید تحول بسیار خوبی در شهرها و روستاها و به خصوص در روستاها ایجاد شده است، بیان کرد : با نگاه ویژه‌ای که دولت به روستاها دارد، امروز شاهد انجام خدمات بسیار خوبی در روستاها  هستیم که انشاءالله با تلاش مضاعف بتوانیم رضایتمندی خوبی در بین مردم ایجاد نماییم .

,

وی با اشاره به تشییع شهید غلامرضا سلیمی در شهرستان افزود: از  همه کسانی که در بحث برگزاری مراسم  استقبال ، تشییع و خاکسپاری  با حضور گسترده مردم  در روستای سالم‌آباد همکاری داشتند تشکر می‌کنیم.

,

مقام عالی دولت گفت: آسایش  و امنیت امروز کشور اسلامی  به برکت خون پاک شهداست و باید قدردان شهدا بود.

,

وی با بیان اینکه صاحب اصلی انقلاب مردم هستند، گفت: فلسفه وجودی همه ما مدیران خدمت به مردم است، بنابراین لازم است هدفمند و برنامه‌محور و با پرهیز از روزمرگی، با عزم جهادی به این مردم قدرشناس خدمت کنیم و باید تمام اختلاف سلیقه‌ها ،جناح بندی‌های حزبی  و سیاسی را  کنار گذاشت و با یک وحدت و هم‌اندیشی و با تعامل بسیار خوب آن خدمتی که به عهده ماست برای توسعه ،عمران و آبادانی شهرستان انجام دهیم.

,

رفیعی‌پور ادامه داد: در بحث برگزاری یادواره شهداء شهرستان همه مدیران شهرستان به اتفاق مسؤولین کمیته‌ها اجرایی  این یادواره تمام تلاش و همتشان بگذارند که یک برنامه بسیار خوب و تاثیرگذار اجرا شود .

,

وی با اشاره  به بحران آب در روستاهای بخش میانی شهرستان و بخش دلوار در تنگستان بیان کرد : باید تلاش شود مردم با کمترین مشکل در حوزه آبی  در شهرستان مواجه باشند و همچنین صرفه‌جویی در مصرف برق انجام و مدیران دستگاه‌های اجرایی تلاش بسیار خوبی داشتند که با توجه  به گزارش اداره برق شهرستان بیشترین میزان  صرفه‌جویی در تنگستان  صورت گرفته  که جای تقدیر و تشکر دارد .

,

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه در دوم اسفندماه سال جاری بزرگترین رخداد سیاسی کشور که انتخابات است برگزار می‌شود، اظهار داشت:مردم آگاه و هوشیار یک بار دیگر با حضور پر شور خود در انتخابات در مسیر اهداف و آرمان‌های والای  حضرت امام (ره) و شهدای عزیز گام بر می‌دارند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه