اخبار داغ

مبلغ اعزامی کاروان سایه خورشید به همدان:

رسانه ها مبلغ فرهنگ رضوی هستند/حضور کاروان زیر سایه خورشید در سراسر کشور با اجرای دو هزار و یکصد برنامه

رسانه ها مبلغ فرهنگ رضوی هستند/حضور کاروان زیر سایه خورشید در سراسر کشور با اجرای دو هزار و یکصد برنامه
مبلغ اعزامی کاروان سایه خورشید با بیان اینکه خبرنگاران مبلغ فرهنگ رضوی هستند افزود: گاهی اوقات با حضور این پرچم اتفاقاتی می افتد که در هیچ قاب تصویری نیست و شما نباید این فرصت ها را از دست دهید چون گاهی یک عکس بیشترین اثر را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ صبح امروز فعالین رسانه ای استان همدان میزبان کاروان سایه خورشید بودند، بوی پرچم حرم امام رضا(ع) کل محیط را احاطه و حال معنوی خاصی ایجاد کرده بود، هر یک از خبرنگاران با حالتی خاص در حال انس گرفتن با پرچم امام رضا(ع)بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

سید حسین محتشمی مبلغ اعزامی کاروان سایه خورشید در جمع این فعالان رسانه ای با انتقاد از اینکه در خبرگزاری های مشهور  انعکاس برنامه سایه خورشید را زیاد ندیدم افزود: اگر این برنامه ها خوب پوشش داده شود بسیار موثر می تواند باشد.
وی با بیان اینکه تنها امام معصومی که در ایران مدفون است امام رضا( ع) است گفت: شما خبرنگاران رسالت سنگین تری دارید و همه چیز را باید به پای این جریان فرهنگی و معنوی بگذارید.

,
,

مبلغ اعزامی کاروان سایه خورشید اظهار کرد: با استفاده از همین ظرفیت بزرگ آستان قدس رضوی ما توانستیم ۸۰ گروه را به مراکز مختلف استانها اعزام و ۲ هزار و یک صد برنامه در دهه کرامت داشتیم.

,

وی با بیان اینکه در بخش اعظم این برنامه ها خود مردم پای کار هستند افزود: از دیدار با محرومین تا دیدار نخبگان، فرهیختگان، حوزوی ها، دانشگاهی و ایثارگران و در نهایت حضور در جمع مردم در همگی این برنامه ها خود مردم پای کار هستند و بخاطر عشقی که به امام رضا( ع) دارند در این زمینه فعالیت می کنند و همه فعالیت های مذهبی بر دوش آنان هست.

,

وی با اشاره به اینکه نقش خبرنگاران کمتر از نقش انبیاء نیست افرود: نقش شما خبرنگاران پیام رسانی صحیح است و خبرنگاران اگر نقش خود را درست ایفا کنند نقش فرهنگی مهمی دارند و بی حکمت نیست که خبرنگاری جز مشاغل سخت است.

,

محتشمی تاکید کرد: هر یک از خبرنگاران یک مبلغ فرهنگ رضوی هستند و باید در اطلاع رسانی این امر تمام تلاش خودشان را بکنند.

,

وی اظهار کرد: ما دیروز به روستاهای اطراف شهر همدان رفتیم و مردم با شوق تکریم و ارتباط میگرفتند و این حضور بهانه ای برای وصل شدن و نورانی شدن دلها به نور امامت بود.

,

مبلغ اعزامی کاروان سایه خورشید عنوان کرد: در پارک مردم همدان به مخص اینکه مردم پرچم را دیدند چنان اشک و ارتباطی گرفته بود که ما هم به حالشان قبطه میخوردیم.

,

وی بیان کرد: در این سفرها برداشت من این است که یک تنوعی است و همه رنگ ها و سلایق در آن دیده میشود و محصول معنوی است.

,

محتشمی با بیان اینکه کاروان مثل خورشید همچون خورشید در زمینه های مختلف می تابد ادامه داد: از برنامه های ازدواج تا دیدار با زندانیان و همچنین بازدید از خانواده های اهدا کننده عضو از برنامه های شاخص ما است.

,

وی با بیان اینکه ما خادمان بارها تحت تاثیر آن فضای معنوی که برای مخاطب ایجادشده قرار گرفته ایم افزود: در سال قبل شاید چندین مورد بخاطر این پرچم خانواده های اعدامی مورد توجه قرار گرفتند و گذشت کردند و این فضای معنوی با حضور این پرچم اتفاق می افتد.

,

مبلغ اعزامی کاروان سایه خورشید به بیان خاطراتی از حضور کاروان سایه خورشید پرداخت و گفت: سال گذشته روستایی رفتیم که دو خانواده با هم نزاع داستند ۲ ساعت آنجا بودیم تا توانستیم از آن فضای کدورت دورشان کنیم.

,

وی اظهار کرد: گاهی اوقات با حضور این پرچم اتفاقاتی می افتد که در هیچ قاب تصویری نیست و شما نباید این فرصت ها را از دست دهید چون گاهی یک عکس بیشترین اثر را دارد.

,

مبلغ اعزامی کاروان سایه خورشید در پایان تاکید کرد: اگر وقت بگذارید خیلی میتوانید تاثیر بگذارید و اگر بتوانید از این فرصت استفاده کنید در یاد و خاطره ها می ماند چون نقش خورشید همیشه خورشید خواهد ماند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه