اخبار داغ

فریاد اجاره نشینان کهگیلویه و بویراحمدی جهانی شد"

هشتک اجاره-خانه جزء 5 ترند برتر توییتر قرار گرفت+عکس

هشتک اجاره-خانه جزء 5 ترند برتر توییتر قرار گرفت+عکس
اجاره نشینان کهگیلویه و بویراحمد با ترند کردن هشتک #اجاره -خانه فریادش از عدم نظارت بر افزایش صعودی اجاره بها در استان را جهانی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، روز گذشته فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه توییتر و اینستاگرام پر بود از مطالبی که درد و دل های اجاره نشینان مردم ایران و مردم کهگیلویه و بویراحمد را نشان می داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

فصل تابستان است در کنار گرمی هوایی که وجود دارد بازار آنهایی که خانه اجاره می دهند نیز داغ است که متاسفانه رشد بی رویه اجاره بها در کهگیلویه و بویراحمد  باعث نارضایتی شدید در میان مردم شده است به گونه ای که رورز گذشته کاربران فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد هشتک#اجاره- خانه را جزء ترندهای برتر توییتر کردند.

,

 

,

وضعیت و گرانی اجاره بها از یک طرف و عدم نظارت بر تعیین قیمت در بنگاه های مشاور املاک در استان کهگیلویه و بویراحمد  از طرف دیگر  داد و  فریاد مردم کهگیلویه و بویراحمد را درآورده است و مردم خواستار نظارت بر بنگاه ها و اجاره بهای خانه ها هستند.

,

 

,

گفتنی است موضوعاتی یا توییت های که در زمینهٔ یا مبحث خاصی ارسال می شوند و دارای بیشترین مشارکت کننده در واحد زمانی روز باشد  با توجه به منطقه ای که انتخاب می شود در کنار پروفایل توییتر نمایش داده می شود.

,

 

,

ترندها یکی از پرکاربردترین ابزارهای توییتر به حساب می آید به خصوص در زمینهٔ اطلاع رسانی یا خبررسانی از طریق توییتر و معمولاً ترندهای مهم و روز و سرتیتر خبرها در جستجوهای گوگل به طور اختصاصی نمایش داده می شوند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه