اخبار داغ

مدیرکل راهداری کرمانشاه مطرح کرد

پیش‌فروش غیرحضوری حداکثری بلیط‌های تابستانی برای مسافران

پیش‌فروش غیرحضوری حداکثری بلیط‌های تابستانی برای مسافران
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از پیش‌فروش غیرحضوری حداکثری بلیط‌های تابستانی برای مسافران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مرصاد، درباره اهم برنامه‌های کمیته حمل و نقل و ترافیک جاده‌ای ستاد اجرایی خدمات سفر تابستان، اظهار داشت: در این راستا هماهنگی‌های لازم با تشکل‌های صنفی بخش مسافر و شرکت‌های مسئول شبکه و نمایندگی‌های آنها به عمل آمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

وی هدف از این اقدام را به کار گیری حداکثری توان ناوگان عمومی حمل و نقل به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به مسافرین و فراهم کردن شرایط پیش‌فروش حداکثری بلیط به ویژه به صورت غیر حضوری شامل اینترنتی، آپ، موبایلی، تلفنی اعلام کرد.

, گیری, آپ,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از هماهنگی با سازمان پایانه‌های شهرداری برای آماده بودن فضاهای خدماتی پایانه خبر داد و گفت: همچنین با مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و سایر دستگاه‌های خدماتی بین راهی هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است.

,

این مسئول بیان داشت: از توان همکاران حوزه راهداری در نظارت‌های بین راهی و ناوگان عمومی حمل مسافر استفاده خواهد شد و در زمینه تشدید نظارت بر عملکرد مدیران فنی شرکت‌ها برنامه ریزی لازم به عمل آمده است.

, ریزی,

کرمی همچنین از تشدید نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و رانندگان و انجام کمیسیون‌های فوق العاده جهت رسیدگی به شکایت مسافرین و تخلفات بخش خبر داد.

, العاده,

وی افزود: هماهنگی و همکاری مؤثر فرابخشی با ستادهای اجرایی خدمات سفر و سایر ارگان‌های ذیربط در سفرهای بین شهری استان نظیر پلیس راه، جمعیت هلال احمر، اورژانس و غیره انجام شده است.

, مؤثر,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه