اخبار داغ

فرماندار میاندوآب:

علیه یک نفر شکایت کرده‌ام نه ۱۵ نفر/ وظیفه هماهنگی با نماینده مجلس و سایر مسئولان را دارم

علیه یک نفر شکایت کرده‌ام نه ۱۵ نفر/ وظیفه هماهنگی با نماینده مجلس و سایر مسئولان را دارم
فرماندار میاندوآب گفت: شکایت بنده علیه ۱۵ نفر صحت نداشته و بنده علیه فردی با اکانت “بهروز.میم” که کمپین تحت عنوان “ما فرماندار فرمایشی نمی‌خواهیم” تشکیل داده به دلیل نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی شکایت کرده‌ام.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، مهدی قهرمانی امروز در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب، با بیان اینکه شکایت بنده علیه ۱۵ نفر صحت ندارد، اظهار کرد: بنده علیه فردی با اکانت “بهروز.میم” که کمپین تحت عنوان “ما فرماندار فرمایشی نمی خواهیم” تشکیل داده و  نوشته فرماندار به دنبال مهندسی انتخابات آینده مجلس است به دلیل نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی به مرجع قضایی شکایت و پرونده در مرحله رسیدگی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

فرماندار میاندوآب، افزود: شکایت علیه ۱۵ نفر صحت نداشته ولی مرجع قضایی و نیروی انتظامی به عنوان ضابط قضایی، وظیفه دارد از طریق ادمین ها، این فرد را مشخص و معرفی کند و ما نیز تنها از این فرد شکایت داشته ایم و اعلام شکایت از ۱۵ نفر نیز به خاطر تشویش اذهان عمومی بوده و واقعیت ندارد.

,

وی، گفت: از کسی نام نبرده شده است و مرجع قضایی به دنبال شناسایی این فرد است و در چارچوب قانون نیز به موضوع رسیدگی و حکم صادر می شود.

,

قهرمانی، تصریح کرد: کسانی که ادعا دارند حامیان دولت هستند، حامیان دولت نیستند بلکه  تعدادشان به اندازه انگشتان دست بوده و به دنبال منافع خودشان هستند و از زمانی که بنده به عنوان فرماندار منصوب شده‌ام، منافع آنها به خطر افتاده و یک سری دلالی که انجام می دادند، امروز قطع شده است.

,

فرماندار میاندوآب، با بیان اینکه اگر برخی ادعا می کنند حامی دولت هستند، بنده نیز نماینده دولت هستم، اظهار کرد: حامی دولت تخلف نمی کند، دنبال دلالی نبوده و با آبروی دولت بازی نکرده و دولت را زیر سوال نمی برد.

,

وی، با اشاره به اینکه ارتباط نزدیک با نماینده مجلس، امام جمعه، فرمانده انتظامی و سپاه و حتی سایر دستگاهها وظیفه بنده است، گفت: وظیفه بنده هماهنگی و نظارت است و وظیفه دارم در پیشبرد اهداف شهرستان با نماینده مردم و… دست به دست هم دهیم.

,

قهرمانی، تصریح کرد: برای بنده هیچ فرقی نمی کند که نماینده در این شهرستان  چه کسی باشد، هرکس باشد با آن فرد نیز تعامل خواهم داشت.

,

وی، افزود: برخی افراد که از جاهای دیگر هدایت می شوند، حامی دولت نیستند اگر حامی دولت باشند از دولت حمایت می کنند.

,

قهرمانی، با بیان اینکه وظیفه هماهنگی با نماینده مجلس را دارم و برای تفرقه نیامده ام، تصریح کرد: برای دست یابی به اهداف باید از ظرفیت های مختلف استفاده کنیم که یکی از آنها نماینده مجلس است.

,

فرماندار میاندوآب، گفت: تاکید وزیر کشور نیز هماهنگی و وحدت برای پیشبرد اهداف نظام است که در این ایام بیش از همیشه لازم و ضروری است.

,

وی، در رابطه با تغییرات مدیریتی در سطح شهرستان نیز اظهار کرد:  به هیچ وجه به دنبال تغییر مدیران نیستیم و پس از هفت ماه از حضورم در سمت فرماندار میاندوآب، این امر محسوس است و در برخی موارد هم که ضرورت ایجاب می کرد نسبت به تغییر مدیران اقدام شده است.

,

قهرمانی، با بیان اینکه از بیش از ۸۰ درصد مدیران شهرستان، شناخت دارد، تصریح کرد: مشکلی در رابطه با فعالیت مدیران شهرستان وجود ندارد، اما گاهی نیز به دلایلی مثل پایان ماموریت مدیران و یا ارتقا و یا براساس عملکرد آنان و نظر دستگاه متبوع به تغییر مدیران اقدام می شود و و اگر در مواردی ضعفی وجود دارد می توان به تقویت مدیران کمک کرد.

,

فرماندار میاندوآب، هم چنین در پاسخ به سوالی در مورد انتصاب معاونت سیاسی و اجتماعی، گفت: فعلا تصمیمی برای انتخاب معاون سیاسی ندارم و هنوز تصمیمی در این باره نگرفته ام و برای این مهم فرآیندی مشخص نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه