اخبار داغ

در گفتگویی بررسی شد؛

دلایل تغییر نام شورای اصولگرایی کرمان

دلایل تغییر نام شورای اصولگرایی کرمان
عضو شورای هماهنگی نیروها و تشکل‌های ولایی استان کرمان گفت: به منظور گسترده شدن چتر و دامنه فعالیت نیروهای ولایی تغییر شورای اصولگرایی استان به شورای هماهنگی نیروها و تشکل‌های ولایی استان کرمان تغییر نام پیدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد تکلو زاده در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه شورای اصولگرایی شامل تشکل ها و احزاب سیاسی موجود در استان بودند در خصوص تشکیل شورای هماهنگی نیروها و تشکل‌های ولایی استان کرمان گفت: با تشکیل این شورا چتر شورای اصولگریان را باز کنیم و غیر از تشکل های سیاسی اقشار گوناگون را نیز در شورا در نظر گرفته ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با تأکید بر اینکه به منظور گسترده شدن  چتر و دامنه فعالیت نیروهای ولایی تغییر نام صورت گرفت، ابراز کرد: هیئت موسس شورای هماهنگی نیروها و تشکل‌های ولایی استان توسط افرادی که از قبل در این مجموعه فعالیت داشتند و جمع حاضر انتخاب شد.

,

عضو شورای هماهنگی نیروها و تشکل‌های ولایی استان کرمان ادامه داد: بعد از انتخاب هئیت موسس شورا اساس نامه و مرام نامه باید تصویب می شد تا اعضا همه خود را مقید به آن بدانند و در چهار چوب اساس نامه فعالیت کنند؛ فلذا مدت ها بر روی اساس نامه کار شد و سرانجام به تصویب رسید.

,

تکلو زاده بیان کرد: پس از تصویب اساس نامه مجمع عمومی را باید در تک تک شهرستان ها و مرکز استان شکل دهیمغ چرا که هدفمان این است که در نیروهای ولایی هر شهرستان تصمیم گیری کنند؛ به این معنی که مرکز استان دخالتی بر فعالیت مجمع شهرستان های ندارد و فقط در حد راهنمایی اقدام می کند.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مجمع عمومی در برخی شهرستان ها شکل گرفته است و در برخی دیگر مراحل پایانی در حال شکل گیری است، اظهار کرد: تعداد اعضای  مجمع ها با توجه به جمعیت شهرستان  ایجاد می شود که در برخی شهرستان ها تعداد 100 نفر و در برخی دیگر بیشتر خواهد بود و به عنوان مثال در شهرستان کرمان  ممکن است به بالای 200 نفر برسد.

,

وی افزود: در مجمع عمومی شورای شهرستان انتخاب می شود که این شورا علاوه بر اینکه فعالیت های مربوط به انتخابات را انجام می دهد در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و مسائل  مختلف دیگر نیز اقداماتی انجام خواهد داد.

,

تکلو زاده اظهار کرد: شورای هرشهرستان کاندیدای اصولگرا و ارزشی را ارزیابی می کنند و در نهایت با انتخاب یک کاندید از هر حوزه انتخابیه در جهت ایجاد وحدت و انسجام تلاش می کنند.

,

عضو شورای هماهنگی نیروها و تشکل‌های ولایی استان کرمان تصریح کرد: مسئولیت هئیت موسس  شورای هماهنگی نیروها و تشکل های ولایی استان به عهده حجت الاسلام و المسلمین عربپور است و همه افرادی که به عنوان نیروهای ولایی اعم از کسانی که مسئولیت هایی را به عهده داشته اند دراین شورا حضور دارند.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه جمعیت هئیت موسس 45 نفر است در خصوص اعلام امادگی افراد در این شورا به جهت حضور در انتخابات پیش رو خاطر نشان کرد: هنوز با فرد خاصی رایزنی نکرده ایم و  در شهرستان‌ها افرادی که اعلام حضور کنند و تمایل داشته باشند می توانند مورد حمایت مجموعه شورا قرار بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه