اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت گهردو:

نیروی انتظامی، یکی از حلقه های محوری حراست از قانون است

نیروی انتظامی، یکی از حلقه های محوری حراست از قانون است
امام جمعه موقت اهل سنت روستای گهردو سیریک با بیان اینکه نیروی انتظامی، یکی از حلقه های محوری حراست از قانون است، گفت: ناجا باید مورد حمایت کامل قانون و هم چنین افکار عمومی جامعه باشد تا نسبت به اجرای وظایف خود در جامعه موفق باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ علی ماهیگیر، امام جمعه موقت اهل سنت روستای گهردو سیریک در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با بیان اینکه هر جامعه و قلمرو سیاسی و ساختار حکومتی، دارای مجموعه ای از قوانین و مقرراتی است، گفت: قوانین برای برپا داشتن نظم ، انضباط و رعایت حقوق و اختیارات افراد آن جامعه موثر ھست و در تداوم حیات سیاسی آن جامعه ضروری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

محقق و اندیشمند اهل سنت هرمزگان تصریح کرد: قوانین و مقررات در قالب قانون اساسی و مدنی در جامعه بروز و ظهور دارند و فرد فرد جامعه در قبال آنها مسؤل بوده و دین مبین اسلام نیز به آنھا تصریح دارد.

,

ماهیگیر عنوان کرد: رعایت مقررات نیازمند ساز و کاریست که باید در خود قانون مشخص باشد و ضابطان قانون بر اساس آن نسبت به اقامه آن اقدام نموده و خود در این راه مورد حمایت باشند.

,

وی با بیان اینکه در ایران اسلامی وظایف و اختیارات فرد فرد جامعه تحدید شده و نظارتهای متعددی به اشکال مختلف برای آن پیش بینی شده است، اظهار کرد: نیروی انتظامی طبق قانون یکی از حلقه های محوری در این عرصه است تا نسبت به حراست از قانون و رعایت مقررات جامعه اقدام نماید.

,

امام جمعه موقت اهل سنت روستای گهردو سیریک خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی باید مورد حمایت کامل قانون و هم چنین افکار عمومی جامعه باشد تا نسبت به اجرای وظایف خود در جامعه موفق باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه