اخبار داغ

مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری خبر داد؛

رد شایعه نهایی شدن الحاق شهرستان بهمئی به استان خوزستان/انتزاع بین استانی در هیچ نقطه ای از کشور در دستور کار وزارت کشور نیست

رد شایعه نهایی شدن الحاق شهرستان بهمئی به استان خوزستان/انتزاع بین استانی در هیچ نقطه ای از کشور در دستور کار وزارت کشور نیست
مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری در واکنش به ادعای برخی مسئولان مبنی بر نهایی شدن الحاق دو شهرستان بهمئی و الیگودرز به استان خوزستان را رد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از آوای ماغر؛ مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری در واکنش به ادعای برخی مسئولان مبنی بر نهایی شدن الحاق دو شهرستان بهمئی و الیگودرز به استان خوزستان را رد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آوای ماغر,

سعید جلالی الحاق نقاطی از شهرستان الیگودرز استان لرستان و شهرستان بهمئی به خوزستان، گفت: در هیچ نقطه ای از کشور الحاق و انتزاع بین استانی در دستور کار وزارت کشور نیست.

,

وی با رد این شایعه که اخیراً در فضای مجازی منتشر شده است، افزود: در هیچ نقطه ای از استان لرستان و در هیچ استان دیگری، الحاق و انتزاع بین استانی در دستور کار وزارت کشور نیست.

,

پیش از این رئیس شورای شهرستان بهمئی خواستار الحاق این منطقه به خوزستان شده بود و هفته قبل هم یکی از اعضای شورای اسلامی شهرستان با اعلام تلاش برای نهایی شدن الحاق بهمئی به استان خوزستان خبر داده بود.

,

سالهای گذشته مردم بهمئی طوماری را برای الحاق شهرستان بهمئی امضا و به وزارت کشور ارسال کردند.

,

به گزارش خبرنگار آوای ماغر؛ شهرستان بهمئی با مساحت 1370 کیلومتر مربع و جمعیتی نزدیک به 40 هزار نفر از شهرستان های محروم استان کهگیلویه و بویراحمد است که مسافت 275 کیلومتری از مرکز استان و محرومیت از سهمیه های پولی و استخدامی مناطق نفتی آن، عده ای از مردم و مسئولان را وادار به تلاش برای الحاق به خوزستان کرده است.

, آوای ماغر,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه