اخبار داغ

ناگفته‌های قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از تلاش برخی برای عدم برگزاری راهپیمایی

ناگفته‌های قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از تلاش برخی برای عدم برگزاری راهپیمایی
قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: علیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای برگزاری راهپیمایی کاهش تعهدات برجامی و حمایت از سپاه فشار سنگینی وجود داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به صاحب نیوز؛ نصرت‌الله لطفی پیش ظهر امروز در این آیین تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه همه می‌دانیم که در نظام دو قطبی آن روزها، جمهوری اسلامی با انقلاب خود برای اولین بار ساختار قدرت دنیا را برهم زد، تصریح کرد: اسلامی بودن، تکیه‌بر دین و مردمی بودن و استکبارستیزی موجب شد تا انقلاب به رهبری امام راحل پیروز شود؛ غلبه بر توطئه‌های چهل‌ساله و خلق حماسه با حضور مردم درصحنه انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: هر نظامی را می‌توان با توانمندی‌های متعدد نظامی، اقتصادی و سیاسی شکست داد جز نظامی که متکی بر مردم است؛ تجلی عینی مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی ایران، برگزاری همین راهپیمایی‌ها و حضور پرشکوه مردم درصحنه‌های مختلف است.
,
 
,
وی افزود: دو صحنه‌ای که مردم برای حمایت از کیان، آرمان انقلاب اسلامی نظام دینی و خون پاک شهدا حضور دارند یکی راهپیمایی‌ها و دیگری انتخابات است؛ بعد از 40 سال توطئه و سیاه نمایی در شرایط استثنایی کشور و تشهدید تحریم‌ها، مردم ما باشکوه‌تر از 39 سال قبل برای مستحکم کردن پیوند خود با انقلاب حضور پیدا کردند.
,
 
,
لطفی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک‌نهاد فراسازمانی برای هماهنگی‌ها است، تصریح کرد: افتخار این جمع بودن در کنار مردمی است که خود حافظ نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ این شورا نهادی است که در غربت به سر می‌برد و برخی‌ها فکر می‌کنند با یک اطلاعیه می‌شود یک راهپیمایی عظیم را برگزار کرد، این مردم هستند که حماسه را می‌آفرینند.
,
 
,
وی ادامه داد: استرس‌های و فشارهای متعددی وارد می‌شود که یک راهپیمایی برگزار شود، در زمان ناآرامی‌ها 96، جلسه‌ای را در سطح مسئولان ارشد کشور تشکیل شد و قرار شد یک راهپیمایی داشته باشیم  اما بنا به تدبیر، دوستان منصرف شدند؛ 24 ساعت تمام کلنجار رفتیم تا آن راهپیمایی برگزار شود.
,
 
,
قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با توضیح اینکه از سوی آن مقامات مسئول تهدید و توبیخ شدیم، اما پای آرمان خود ایستادیم و راهپیمایی عظیم مردم در سال 96 برگزار شد، بیان کرد: رهبر انقلاب که در دیدار با مردم قم بیانی از این راهپیمایی را فرمود‌ند تا این مسئولان ساکت شدند؛ صرفاً برگزاری راهپیمایی با یک بیانیه صورت نمی‌گیرد.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: زمانی که در بحث کاهش تعهدات برجامی، اعلام راهپیمایی کردیم  از شورای عالی امنیت ملی و بسیاری از نهادها برای متوقف کردن این راهپیمایی تماس گرفتند؛ سپاه همیشه خط مقدم و مایه افتخار انقلاب اسلامی بوده و است؛ به نام سپاه سایتی جعل کردند تا راهپیمایی حمایت از سپاه برگزار نشود.
,
 
,
لطفی اضافه کرد: این راهپیمایی برگزار شد و امروز آثار این انسجام را در درون کشور که برای مقابل با طاغوت اعظم تشکیل‌شده است را می‌بینیم؛ باید از این ظرفیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب استفاده کنیم.
,
 
,
وی در پایان گفت: آیت‌الله جنتی از برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در اصفهان و امام‌جمعه و نماینده ولی‌فقیه استان تشکر ‌کردند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه