اخبار داغ

رئیس جمعیت هلال احمر خلیل آباد خبر داد؛

مفقود شدن پیرمرد 90 ساله در آبگرم خلیل آباد / 7 تیم از هلال احمر کار جستجو و نجات را انجام می‌دهند

مفقود شدن پیرمرد 90 ساله در آبگرم خلیل آباد / 7 تیم از هلال احمر کار جستجو و نجات را انجام می‌دهند
رئیس جمعیت هلال احمر خلیل آباد با بیان اینکه پیرمرد 90 ساله در ساعت 4 صبح 7 مردادماه به سمت آبگرم خلیل آباد برای بحث آب درمانی عزیمت داشته و هنوز به منزل بازنگشته است، گفت: 7 تیم در قالب 20 نفر روز کار جستجو و نجات را انجام می دهند و تا این لحظه اثر و شواهدی دال بر پیدا شدن فرد مذکور پیدا نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد رضاپور در گفت و گو با خبرنگار صبح توس، با اعلام این خبر اظهار داشت: پیرمرد 90 ساله در ساعت 4 صبح 7 مردادماه به سمت آبگرم خلیل آباد برای بحث آب درمانی عزیمت داشته و هنوز به منزل بازنگشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه خانواده این فرد در روز چهارشنبه 9 مرداد به نیروی انتظامی و هلال احمر اطلاع داده اند، خاطرنشان کرد: تیم جستجو و نجات هلال احمر از زمان اطلاع به محل اعزام شدند و در حال حاضر بعد از گذشت 4 روز هنوز بحث جستجو ادامه دارد.

,

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کاشمر و خلیل آباد همچنین در ادامه تصریح کرد: 7 تیم در قالب 20 نفر روز کار جستجو و نجات را انجام می دهند و از ظرفیت نیروها و کوهنوردان محلی شهرستان استفاده شده است.

,

وی در پایان با بیان اینکه تا این لحظه اثر و شواهدی دال بر پیدا شدن فرد مذکور پیدا نشده است، اذعان کرد: عملیات جستجو و نجات برای یافتن پیرمرد ۹۰ ساله همچنان ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه