اخبار داغ

از سوی مدیر خانه مطبوعات زنجان؛

جزئیات جشن روز خبرنگار در زنجان تشریح شد

جزئیات جشن روز خبرنگار در زنجان تشریح شد
رئیس خانه مطبوعات استان زنجان جزئیات جشن روز خبرنگار،17 مرداد را در زنجان تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف ناصر در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: جشن روز خبرنگار همزمان با 17 مرداد از ساعت 17:30 در مرکز همایش های بین المللی روزبه زنجان همچون سال های گذشته برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه آیین پاسداشت روز خبرنگار همزمان با مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری برگزار می شود، افزود: برگزیدگان جشنواره مطبوعات زنجان اعلام می شود.

,

این مسئول با اشاره به اینکه داوری آثار به اتمام رسیده است و آماده ارسال از مرکز است، افزود: خوشبختانه اتفاق خوب این جشنواره انتخاب برگزیدگان تیتر در دو بخش مطبوعات و خبرگزاری ها و پایگاه های خبری است.

,

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان ادامه داد: در سال های گذشته تنها بخش مصاحبه و گزارش به صورت مجزا داوری می شد که به دلیل ارسال آثار خوب در بخش تیتر،این بخش نیز جدا داوری شد.

,

ناصر با اشاره به تجلیل از یکی از پیشکسوتان مطبوعات زنجان در این برنامه، گفت: ذبیح الله شاهمحمدی به عنوان پیشکوست مطبوعات، نویسنده و پژوهشگر در این برنامه به پاس فعالیت در این عرصه تجلیل می شود.

,

وی خاطرنشان کرد: وی از خبرنگاران استان زنجان است که در 28 مرداد در یکی از نشریات زنجان فعال بوده و گزارش واقعه را نوشته است.

,

این مسئول از سخنرانی استاندار و مدیرکل امور وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در این برنامه خبرداد و گفت: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر جشنواره از دیگر سخنرانان این مراسم هستند.

,

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان با اشاره به داوری آثار پنجمین جشنواره مطبوعات زنجان از سوی پنج داور مطرح کشور،افزود: امیدواریم این داوری نیز حداکثر رضایت خبرنگاران را به دنبال داشته باشد.

,

وی با اشاره به ارسال 200 اثر در نخستین دوره این جشنواره از سوی اصحاب رسانه، بیان داشت: در سال دوم این جشنواره 403 اثر،سال سوم 365 اثر و در سال گذشته 345 اثر به این جشنواره ارسال شد.

,

این مسئول از ارسال 324 اثر به این جشنواره در سال جاری خبر داد و گفت: وضعیت بد نشریات در سال گذشته موجب کاهش ارسال آثار به این جشنواره شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه