اخبار داغ

امام جمعه موقت سمنان:

انهدام پهپاد آمریکایی و توقیف کشتی انگلیسی معادلات جهانی را به هم زد

انهدام پهپاد آمریکایی و توقیف کشتی انگلیسی معادلات جهانی را به هم زد
امام جمعه موقت سمنان با اشاره به انهدام پهپاد آمریکایی و توقیف کشتی انگلیسی، گفت: امروزه دنیا آمریکا را جزیره امن نمی‌داند و مقاومت می‌تواند آن‌ها را از پای دربیاورد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه سمنان با تسلیت سالروز شهادت امام محمدباقر (ع) گفت: بعداز پیامبر اسلام نوشتن حدیث توسط خلفا ممنوع شد و جاعلان حدیث، احادیث دروغ را رایج کردند و حقایق را کتمان کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
مهدوی نژاد در ادامه گفت: در این شرایط یک شکافنده علم لازم بود تا حقایق را بیان کند که امام باقر (ع) در آن زمان۴۶۲ شاگرد تربیت کردند.
,
 
,
وی با اشاره به نقش سپاه پاسداران در جهاد خودکفایی اظهار کرد: در زمانی که آمریکا و ایادیش سعی در به زانو درآوردن ایران داشتند جوانان این مرز و بوم حرکتی جدی در جهت مقابله با آن کردند.
,
 
,
امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه یکی از ابعاد این تحریم، تحریم ورود بنزین به ایران بود عنوان کرد: دشمن سعی داشت تا کشور با کمبود بنزین روبرو شود و نارضایتی داخلی ایجاد شود که در این زمان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) وارد صحنه شد و باتلاش جوانان نه تنها در بنزین خودکفا شدیم بلکه زمینه صادرات نیز فراهم شد و اکنون ۹ کصور منطقه در صف خرید هستند.
,
 
,
مهدوی نژاد با تاکید بر تکیه بر دانش و توان داخلی در دجهت پیشرفت کشور اظهار کرد: جوانان توانستند بدون اتکای خارجی این پالایشگاه ستاره خلیج فارس را به ثمر بنشانند و روزانه بیش از ۳۷ میلیون لیتر بنزین تصفیه کنند که این برای دنیا تعجب آور است. جوانان نشان دادند آمریکا با همه قدرتش واقعا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند
,
 
,
وی با اشاره به انهدام پهپاد آمریکایی و توقیف کشتی انگلیسی، گفت: امروزه دنیا آمریکا را جزیره امن نمی‌داند و مقاومت می‌تواند آن‌ها را از پای دربیاورد. انهدام پهپاد و توقیف کشتی انگلیسی معادلات را به هم زد و زمینه ای فراهم شد که احساس امنیت نسبت به آمریکا رو به زوال بروذ.
,
 
,
امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه اکنون در آمریکا نیز امنیت زوجود ندارد اظهار کرد: سالانه ۳۳هزاز نفر در آمریکا با اسلحه کشته می‌شوند و دچار بحران های متعدد هستند
,
 
,
مهدوی نژاد تحریم شخصیت های کشور را نشانه استیصال آمریکا دانست و افزود:استیصال آمریکاست که بعداز همه تحریم‌ها شروع به تحریم افراد و وزیر خارجه مارا تحریم کرد.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه مقاومت مردم ایران زمینه افول استکبار جهانی را فراهم کرده است گفت: مقاومت مردم ایران آزادی خواهان جهان را به مقاومت کشانده و نمونه‌های بارز آن را در یمن لبنان و سوریه مشاهده کردیم و این نشانه مرگ استکبار جهانی است.
,
 
,
امام جمعه موقت سمنان در ادامه افزود: گزارشات سازمان اقتصاد جهانی نشان می‌دهد که ایران از بن‌بست اقتصادی خارج می‌شود و رهبر انقلاب قرمودند حرکات آمریکا نمی‌تواند ایران را به زانو دربیاورد و این آرزو را با خود به گور خواهد برد.
,
 
,
مهدوی نژاد با اشاره به فرارسیدن عید قربان و روز عرفه گفت: مردم در عید قربان، فقرا را دریابند و فضیلت روز عرفه را از دست ندهند.
,
 
,
انتهای پیام/ن
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه