اخبار داغ

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی‌فروشان کرمانشاه مطرح کرد

کاهش قیمت گوشت مرغ از هفته آینده

کاهش قیمت گوشت مرغ از هفته آینده
رئیس اتحادیه مرغ و ماهی‌فروشان کرمانشاه گفت: انتظار می‌رود از هفته آینده قیمت عرضه گوشت مرغ کاهش یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میثم غلامی در گفتگو با مرصادنیوز اظهار داشت: اوایل خردادماه تا اواخر مردادماه به دلیل گرمای هوا جوجه‌ریزی در مرغداری‌ها کاهش می‌یابد و به همین دلیل قیمت مرغ افزایش می‌یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی افرود: در روزهای آینده تعداد جوجه ریزی ها هم در استان ما و هم در دیگر استانهای کشور افزایش می یابد.

,

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی فروشان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون هرکیلوگرم مرغ در کرمانشاه با قیمت 14 هزار تومان به فروش می رسد، گفت: طی یک هفته گذشته کمبود مرغ در بازار وجود داشت و در برخی مواقع قیمت عرضه مرغ به ازای هر کیلوگرم به 17 یا 18 هزار تومان هم رسید.

,

غلامی تصریح کرد: هرساله در فصل تابستان با چنین مشکلاتی مواجه می شویم.

,

این مسئول با بیان اینکه هرچه به روزهای پایانی تابستان نزدیک شویم قیمت مرغ کاهش می یابد، بیان کرد: انتظار می رود از هفته آینده و پس از سپری شدن عید سعید قربان شاهد کاهش قیمت مرغ باشیم.

,

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی فروشان کرمانشاه  میزان مصرف روزانه مرغ در شهرستان کرمانشاه را 80 تا 90 تن اعلام و عنوان کرد: در شهرستان کرمانشاه 6 کشتارگاه داریم که در هریک از شهرستان های اسلام آباد غرب و روانسر یک کشتارگاه و چهار کشتارگاه نیز در شهرستان کرمانشاه قرار دارد.

,

وی تصریح کرد: به منظور مقابله با سودجویان احتمالی روزانه و در قالب گشتهای بازرسی واحدهای عرضه مرغ در کرمانشاه رصد می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه