اخبار داغ

یادداشت؛

اندوخته آزادگان پشتوانه تربیت نسل جوان در گام دوم انقلاب

اندوخته آزادگان پشتوانه تربیت نسل جوان در گام دوم انقلاب
آزادگان ما امروز وظیفه دارند به افرادی که نسبت به حکومت اسلامی و برکات انقلاب اسلامی جاهل هستند، آگاهی ببخشند چراکه امروز منطقه خط مقدم، جنگ عقیدتی شده و بایستی پیشکسوتان جهاد و شهادت در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب مقدم باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ «اگر روزی اسرا برگشتتد و خمینی در بین شما نبود سلام من به آنها برسانید بگوید خمینی در فکر شما بود. امام خمینی(ره)»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

امروز مزین است به دلیرمردان و بزرگ مردانی که وقتی کشورشان مورد تهاجم بیگانه قرار گرفت غیرتمندانه و ولایت مدارانه به فرمان امام شان با امکاناتی در حد صفر و کمترین آموزش نظامی در مقابل یکی از قدرتمند‌ترین ارتش دنیا که مورد حمایت ابرقدرت های شرق غرب و ارتجاع منطقه بود، ایستادند.

,

آری آنها در مقابل دنیای کفر و الحاد در دفاع از شرف و غیرت و دین امامشان ایستادند تا چون مردم کوفه عبرت تاریخ نشوند و الگوی تاریخ، جهان و آزادی‌خواهان شدند.

,

آنها قهرمانانه در میدان نبرد ایستادند جنگیدند و زمانی هم که به علت هایی به ظاهر اسیر دشمن شدند در آنجا هم با شرایطی سخت نبردی دیگر را آغاز کردند.

,

آنها جنگ در مقابل سلطه گران و ستمگران را از مولایشان امام حسین(ع) آموختند در اسارت  هم عزت و صبر و پیام رسانی را از امام سجاد(ع) وحضرت زینب(س) آموختند.

,

بزرگ مردانی که حتی در اردوگاهای یزیدیان زمان سر خم نکردند، در دنیا جنگ های زیادی اتفاق افتاده عموم آنهایی که اسیر می شوند بعد مدتی سرخورده پشیمان شده و دچار مشکلات روحی روانی می شوند، حتی خودکشی می کنند.

,

, ,

دوست آزاده ای می گفت روزی یکی از نیروهای صلیب گفت واقعا من در حیرتم در میان شما هیچ نشانی از مشکلات اسارت نمی بینم من خودم مدتی اسیر بودم و در آنجا سرخوردگی، جنون و خودکشی فراوان دیده می شد ولی اینجا خبری نیست و عموماً وضعیت نرمالی دارند.

,

سال ها رنج اسارت کشیدند ولی مقاومت کردند، کسانی که در دفاع مقدس در میان رزمندگان، اسوه تقوا ایثار و فداکاری بودند در اردوگاهای دشمن شدند نماد عزت و ایستادگی و مقاومت و افتخار نیروهای انقلابی.

,

کم نبودند بزرگ مردانی که پرچمدار ایستادگی و ولایت مداری در اردوگاه‌های فرزندان بنی امیه بودند و چون سرو در مقابل ظلم رژیم بعث ایستادند و به فرمایش امام خامنه‌ای آزاده شدند.

,

آری آنها در کوران شکنجه طاقت فرسای دشمنان اسلام و اهل بیت(ع) آبدیده شدند تا در آینده درخط ولایت ادامه دهنده راه همرزمان شهیدشان باشند و چون حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) پیام رسان یاران شهیدشان باشند.

,

از طرفی نیروهای انقلابی که سال ها جنگیده بودند را به انواع تهمت ها از جمله تندروی، بیسوادی و عدم شناخت روابط بین اللمل و زبان دنیا گرفتار و بایکوت کردند.

,

اینجا بود که بار دیگر بزرگ مردانی برای چنین روزهای سختی آماده شده بودند به میدان آمدند و عزت مندانه، ولایت مدارنه و صبورانه در مقابل جریان لیبرال سرمایه‌داری که داشت انقلاب را به بیراهه می برد، ایستادگی کردند.

,

, ,

امروز نیز با توجه به شرایط کشور و انواع هجمه های دشمن در عرصه های مختلف بایستی پیشکسوتان جهاد و شهادت در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب مقدم باشند.

,

دوران اسارت در حقیقت به تکلیف عمل کردن بود و آزادگان ما در عمل به تکلیف پیشتاز بودند و رسالت آزادگان ما است که با اندوخته‌های تلخ و شیرینی که در دوران اسارت تجربه کردند، کسانی را که امروز در درون مملکت گرفتار اسارت و بندگی هوای نفس و مقام شدند را از این جهل نجات دهند.

,

آزادگان ما امروز وظیفه دارند که به افرادی که نسبت به اسلام، حکومت اسلامی و برکات انقلاب اسلامی و رهبری جاهل هستند، آگاهی بخشیده و جهل‌زدایی کنند چراکه امروز منطقه خط مقدم، جنگ عقیدتی شده و تمام بلاهایی که بر سر ملت‌های اسلامی می‌آید از روی جهل است.

,

امروز جنگ فیزیکی تبدیل به جنگ عقیدتی شده و شاهد ناتوی سنگین فرهنگی دشمن هستیم لذا آزادگان الگوی خوبی برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی و تربیت نسل جوان در راستای گام دوم انقلاب محسوب می‌شوند.

,

احمد عباسی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه