اخبار داغ

آیت‌الله علم الهدی:

جانبازان و آزادگان دو معجزه جریان دفاع مقدس بودند

جانبازان و آزادگان دو معجزه جریان دفاع مقدس بودند
نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: سرنوشت نظام جمهوری اسلامی به دست کسانی افتاده که به دنبال از بین بردن آثار و ارزش‌ها هستند از این رو جانبازان و آزادگان از ارزش‌های انقلاب پاسداری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ آیت‌الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی ظهر امروز در دیدار با جمعی از آزادگان و آیین رونمایی از کتاب صد و هفتاد و ششمین غواص در مکان دفتر نمایندگی ایشان اظهار کرد: 26 مرداد، سالروز بازگشت آزادگان به وطن بعد از ورود امام(ره)، بزرگ‌ترین عید برای انقلابیون و ایرانیان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: با اولین اتومبیل و اتوبوسی که آزادگان وارد کشور شدند در میان خانواده های اسیران، انقلابیان و حتی کسانی که هیچ وابستگی به انقلاب نداشتند، سرور بزرگی ایجاد شد.

,

امام جمعه مشهد با بیان اینکه اگر 8 سال دفاع مقدس را از لحاظ اعتقادی و توحیدی بررسی کنیم، همان‌طور که امام(ره) فرمودند، برکات فراوانی داشت تصریح کرد: جریان 8 سال دفاع مقدس برای تمام جهان مفید و مقدمه‌ای برای حاکمیت دین زمینه‌ساز ظهور بود و معنویت را در جامعه حاکم کرد.

,

آیت‌الله علم الهدی گفت: عده‌ای پس از جنگ به‌صورت ناخواسته به دنبال از بین بردن خاطرات جنگ بودند و جریان‌هایی با بهانه ضرورت پیشرفت اقتصادی و آبادانی پس از دفاع مقدس به دنبال فراموشاندن خاطرات دفاع مقدس بودند.

,

وی افزود: این افراد سعی در از بین بردن فضای جنگ و دفاع را داشتند و باعث از دست دادن ذخایر دفاع مقدس شدند اما جانبازان و آزادگان دو معجزه جریان دفاع مقدس بودند که اجازه ندادند این خاطرات و روحیه جهاد و ایثار از جامعه پاک شود.

,

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه جریان آزادگان و جانبازان باعث احیای معیارها و ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان شدند، افزود: به لطف خدا امروز شاهد آن هستیم که ارزش‌های دفاع مقدس به نسل سوم و چهارم انقلاب نیز انتقال یافته است که این ارزش ها در مدافعین حرم نمود پیدا کرد.

,

آیت‌الله علم الهدی بیان کرد: بسیاری از جانبازان هر روزشان یک شهادت است و آزادگان به خاطر سختی‌های روحی و جسمی که در دوران اسارت تحمل کرده‌اند چیزی از شهیدان کمتر ندارند.

,

وی با تأکید بر اینکه جانبازان و آزادگان باید از آثار و ارزش‌های انقلاب پایداری کنند، گفت: امروز سرنوشت نظام جمهوری اسلامی با همه مراقبت‌ها و تدابیر به دست کسانی افتاده که به دنبال از بین بردن آثار و ارزش‌ها هستند از این رو جانبازان و آزادگان نباید اجازه دهند این اتفاق بیفتد.

,

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در بین شما آزادگان شعارهایی از جمله «حتی در دست دشمن تن به مذاکره ذلت بار ندادیم» و «ما سیلی خوردیم تا انقلاب سیلی نخورد» را دیدم و اینکه عده‌ای این شعارها را در دست دارید نشان از این دارد که هنوز باید از ارزش‌های انقلاب پاسداری کنید.

,

آیت‌الله علم الهدی با بیان اینکه متأسفانه جریانی در کشور هنوز بر این اعتقاد است که برای حل مشکلات کشور باید به سراغ دشمن برویم و این افراد که از جریان قدرت و ثروت هستند از داخل انقلاب در حال سیلی زدن به انقلاب هستند.

,

وی اظهار کرد: جریان قدرت و ثروت به دنبال این هستند تا منکرات و فساد را به عنوان نشاط جوان و ارزش، جلوه و ترویج کنند که این حملات بدتر از حملات دشمن در 8 سال دفاع مقدس است و در این زمان شما باید از ارزش‌های انقلاب دفاع کنید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه