اخبار داغ

فرماندار خلیل‌آباد:

کمبودی در عرصه ارزاق و مایحتاج عمومی نداریم

کمبودی در عرصه ارزاق و مایحتاج عمومی نداریم
فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه هیچ مشکل و کمبودی در تأمین ارزاق عمومی مردم در شهرستان خلیل آباد نداریم و اگر کمبودی وجود داشته باشد هیچ مشکلی برای تأمین و رفع کمبود آن نداریم، گفت: اگر نقش اصناف و بازار در طول تاریخ انقلاب بررسی شود همواره یکی از اقشار و طبقات اجتماعی و ایثارگر جامعه بوده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ابراهیم قاسم پور پیش از ظهر امروز در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان خلیل آباد اظهار داشت: دشمن با توجه به اینکه به اهداف کلان خود نرسیده اند به دنبال توطئه های دیگر در بخش های مختلف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه هیچ مشکل و کمبودی در تأمین ارزاق عمومی مردم در شهرستان خلیل آباد نداریم و اگر کمبودی وجود داشته باشد هیچ مشکلی برای تأمین و رفع کمبود آن نداریم، خاطرنشان کرد: ماه محرم نزدیک است و افزایش قیمت خارج از عرف نباید داشته باشیم و این نیازمند نظارت بیشتر بر بازار است.

,

فرماندار خلیل آباد همچنین در ادامه با تأکید بر اینکه وقت و زمان ما متعلق به مردم است و مطمئناً هر کجا کم کاری صورت گیرد قطعاً دشمن ورود می کند، تصریح کرد: در این ایام نباید افزایش قیمت برنج و گوشت و روغن و قند و شکر خارج از عرف در خلأ نظارت ما به وجود آید.

,

وی با بیان اینکه اصناف یکی از شریف ترین اقشار جامعه هستند که اگر نقش اصناف و بازار در طول تاریخ انقلاب بررسی شود همواره یکی از اقشار و طبقات اجتماعی و ایثارگر جامعه بوده اند، اذعان کرد: بخش خصوصی در کنار و همیار دولت است.

,

قاسم پور با اشاره به اینکه اگر مصادیقی وجود دارد که بخواهند خلأ در جامعه ایجاد کنند قطعاً باید برخورد صورت گیرد، عنوان کرد: از آموزش اصناف نباید غفلت کرد و در کنار آن باید قانون گذاری نیز آموزش داده شود و از اصناف این بحث را مطالبه کنیم.

,

وی با بیان اینکه حوزه تولید داخلی و خود اتکایی در داخل کشور با کیفیت بیشتری دنبال شود تا بتوان خدمات بهتری به مردم ارائه داد، تشریح کرد: در شهرستانی که روحیه مذهبی شهر بیشتر است باید نظارت بیشتری برای تنظیم بازار وجود داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه