اخبار داغ

حجت الاسلام پناهیان در قزوین:

مومن باید سیاسی باشد/ چرا باید با شکست در برجام بازهم رئیس جمهور حرف از مذاکره با امریکا بزند

مومن باید سیاسی باشد/ چرا باید با شکست در برجام بازهم رئیس جمهور حرف از مذاکره با امریکا بزند
حجت الاسلام پناهیان در قزوین گفت: مومن باید سیاسی باشد، چراکه اگر سیاسی نباشیم، مدیران خوب مظلوم واقع می‌شوند، ما نیاز به تحلیل سیاسی بسیار قوی و راهبردی برای آینده و تلاش سیاسیون مومن و انقلابی برای وحدت داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ حجت‌الاسلام‌ علیرضا پناهیان در نشست بصیرتی که صبح امروز در حسینیه آیت‌الله‌ شالی(ره) قزوین و با حضور روحانیون، طلاب و فعالین‌عرصه‌هیئت برگزار شد، اظهار کرد: در بین یاران ائمه حضرت ابوالفضل(ع) بصیرترین افراد است و شهدا به مقام ایشان غبطه می‌خورند علت آن هم ولایتمداری و تبعیّت محض از ولی‌خدا است که منجر به ذوب در ولایت می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: مومن باید سیاسی باشد، چراکه اگر سیاسی نباشیم، مدیران خوب مظلوم واقع می‌شوند، ما نیاز به تحلیل سیاسی بسیار قوی و راهبردی برای آینده و تلاش سیاسیون مومن و انقلابی برای وحدت داریم.

,

 

,

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اوضاع سیاسی حکومت امیر المومنین علی (ع) بیان کرد: امیرالمومنین گاهی بخاطر مواضع سیاسی خود، در بین دوستانش نیز غریب بود و مردم کوفه تهمت‌ می‌زدند که علی(ع) توانایی مدیریت ندارد، حتی مردم امام‌حسن‌مجتبی(ع) را از معاویه بسیار پاک‌تر و با‌تقوا تر از معاویه می‌دانستند، اما می‌گفتند که معاویه پوزیشن مدیریت دارد.

,

وی با اشاره به صحبت‌های رئیس جمهور در همایش دستاوردهای دولت در توسعه زیرساخت‌های روستایی مبنی بر ملاقات با افرادی برای حفظ منافع ملی، تصریح کرد: با وجود شکست‌ در مذاکرات برجام و دستاورد تقریبا هیچ آن، آقای روحانی دم از ملاقات و مذاکره مجدد می‌زند.

,

 

,

پناهیان اذعان کرد: یادمان نرود که انتخابات امریکا نزدیک است و ترامپ که از ایران لطمه‌ی بسیار خورده است هم‌اکنون به کمک نیاز دارد، حال باید پرسید چرا این کمک از سوی رئیس جمهور کشور ما به ترامپ می‌شود که پاسخش را فقط باید از آقای روحانی پرسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه