اخبار داغ

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل :

اردبیل آماده میزبانی از مسابقات ورزشی بین المللی/از طریق ورزش میتوان ارزشهای اسلامی را به دنیا ثابت کرد

اردبیل آماده میزبانی از مسابقات ورزشی بین المللی/از طریق ورزش میتوان ارزشهای اسلامی را به دنیا ثابت کرد
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: اداره کل ورزش و جوانان اردیبل با حمایت از تمامی میزبانی‌ها و حضور در مسابقات استقبال و تلاش می‌کند تا ارزش‌های اسلامی را از طریق ورزش به جهانیان نشان دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، اکبر نگاهی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل صبح امروز در مراسم افتتاحیه دومین المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور،رشته قایقرانی  دختران در مجموعه تفریحی شورابیل اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان اردیبل با حمایت از تمامی میزبانی‌ها و حضور در مسابقات استقبال  و تلاش می‌کند تا ارزش‌های اسلامی را از طریق ورزش به جهانیان نشان دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما انقلابی فرهنگی بود و نگاه فرهنگی نشات گرفته از ارزش‌های اسلامی است، افزود:برای اثبات همدلی، اتحاد و توجه به ارزش‌های اسلامی در ورزش باید توجه ویژه داشت.

,

معاون فرهنگی و امور جوانان استان اردبیل گفت: هدف از حضور در رقابت‌ها صرفا کسب مقام نیست بلکه باید با ورزش اتحاد و همدلی و توجه به ارزش‌های اسلامی را ثابت کرده و با حضور شایسته در مسابقات اخلاق جوانمردی را معرفی کنیم.

,

نادر پیران، رئیس گروه ورزش‌های پهلوانی و قهرمانی نیز در این مراسم گفت: نگاه توسعه گرا و برنامه محور به ورزش پایه و کشف استعداد‌های ناب ورزشی از رسالت‌ها و ماموریت‌های اساسی ورزش است.

,

وی افزود: برای گام نهادن در مسیر تعالی و حضور مقتدر در رویداد‌های بزرگ ورزشی بایستی برای ورزش پایه سرمایه گذاری هدفمند انجام شود.

,

 

,

انهتای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه