اخبار داغ

ضرغامی:

سیره رهبر انقلاب حمایت همه جانبه از دولت‌ها است/ روحانی به جای انتقاد از قوه قضائیه با این قوه همکاری بیشتری داشته باشد

سیره رهبر انقلاب حمایت همه جانبه از دولت‌ها است/ روحانی به جای انتقاد از قوه قضائیه با این قوه همکاری بیشتری داشته باشد
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان این که رهبر انقلاب همواره از دولت‌ها حمایت کرده است، گفت: سیره‌ای ایشان در طی دهه‌های گذشته حمایت همه جانبه از دولت‌ها بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، عزت‌الله ضرغامی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم با اشاره به هفته دولت اظهار داشت: اداره دولت در مقطع کنونی پیچیده و حساس است و جبهه استکبار بیش از دهه‌های گذشته به دنبال نابودی انقلاب است که همین موضوع کار دولت را سخت‌تر کرده است.

وی به رابطه رهبر انقلاب با دولت‌های در سال‌های اخیر اشاره کرد و ادامه داد: در سال‌های اخیر دشمنان تلاش می‌کنند که نقطه‌ضعف‌ها و کاستی‌ها را به رهبری انقلاب نسبت بدهند که درواقع این کار جفای بزرگ به رهبری است.

ضرغامی ابراز داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب سیره امام خمینی ره و رهبر انقلاب دفاع محکم و جانانه از دولت‌ها بوده است که تاکنون ادامه داشته است.

وی تأکید کرد: رهبر انقلاب در طول دولت‌های گذشته همواره در همه شرایط هم در داخل و هم در خارج حامی دولت‌ها بوده است.

ضرغامی ادامه داد: ولایت‌فقیه همواره پشتیبان دولت‌ها بوده و بااقتدار این کار را انجام داده است و علاوه بر این در برابر هجمه‌های دشمنان به‌تنهایی ایستاده است.

وی ابراز داشت: از سال‌های پایانی دولت اصلاحات برخی از تندروهای این جریان بحث دخالت رهبری را در کار دولت عَلم کردند درحالی‌که رهبری بر اساس قانون اساسی وظایفی را بر عهده دارد.

عضو شورای عالی فضای مجازی بیان داشت: رهبری در گام اول در انتصاب هیچ مسئولی دخالت نمی‌کند به‌طوری‌که در 10 سالی که در رأس صداوسیمای کشور قرار داشتم هیچ‌گاه ایشان در انتصاب‌ها دخالت نکردند.

وی افزود: در برخی منصب‌ها نیاز به هماهنگی بیشتر برای همکاری‌های بهتر وجود دارد که این کار به‌هیچ‌عنوان دخالت نیست.

ضرغامی در واکنش به انتقاد رئیس‌جمهور از قوه قضائیه ابراز داشت: رهبر انقلاب بارها تأکید کرده‌اند که دولت همکاری نزدیکی با سایر قوا داشته باشند چراکه این قوا نیز بر اساس قانون وظایفی دارند و دستگیری‌های اخیر نیز در همین راستا بوده است.

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب حتی به جوانان فرمودند که آتش به اختیار است و همواره تأکید کرده‌اند که در خصوص هر مسئله‌ای نباید از ایشان اجازه گرفت.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: وظیفه‌ای همه ما در مقطع کنونی حمایت از دولت است و نباید برخی از نمایندگان برخلاف این خواسته عمل کنند.

وی ادامه داد: دوران کنونی دوران پرسش گری است و مسئولان باید به‌خوبی پاسخ‌گویی سؤالات مردم باشند.

ضرغامی افزود: امروز سؤالات زیادی برای جوانان مطرح می‌شود که باید به‌خوبی به این سؤال‌ها پاسخ داده شود.

وی بابیان این‌که انقلاب اسلامی ایران یک پروژه نیست، ابراز داشت: انقلاب اسلامی یک پروسه و فرآیند است که همواره با موانع و مشکلاتی روبرو می‌شود که باید این مشکلات را با همدلی و هم‌فکری حل کرد.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه